פרופיל חברה לקהל הנכון

עסקים רבים נוטים לכתוב פרופיל חברה, מבלי לייעד אותו לקהל מסוים בסגנון ובשפה. לכל מוצר או שירות שאנו נותנים, יש קהל יעד נכון יותר אותו קהל יעד שאליו אנו פונים בפרופיל החברה. לפניכם כמה דגשים איך לכתוב פרופיל חברה לקהל המתאים ביותר ועדיין לשמור על הצגה רחבה ושיווקית של העסק.

 

להבין מי הקהל שלנו: לפני שניגשים לכתוב פרופיל חברה, יש להבין בעצם מה אנחנו מוכרים ומי למעשה רוכש את המוצר או השירות שלנו. כל עסק וודאי כבר יודע מה הוא עושה, אך האם עצרתם לחשוב מיהו הקהל הדומיננטי ביותר לעסק שלכם. נסו לאפיין את הלקוחות שרכשו ממכם בחודשים האחרונים, מה המכנה המשותף שלהם, האם הם מאותו תחום, באותו גיל, ברגע שתדעו מי הקהל שלכם בשטח יהיה לכם יותר קל לכתוב פרופיל חברה אפקטיבי.

 

להבין איזה קהל אנחנו רוצים למשוך: פרופיל חברה מהווה כלי שיווקי למשיכת האנשים אותם אנו מבקשים להפוך ללקוחות. כאשר אתם באים לכתוב פרופיל חברה, חשוב להבין איך אתם רוצים שהעסק שלכם יתפס בעיני אחרים, מה אתם רוצים שהם יבינו, אילו שירותים אתם מעוניינים לספק להם וכיצד.

 

לזהות את השפה של הקהל שלכם : לקהלים שונים יש שפות שונות. בין אם אתם פונים ללקוחות צעירים, עסקים או דווקא ללקוחות מוסדיים וחברות גדולות, חשוב שתדעו לזהות את הסגנון שימשוך אלייכם לקוחות נכונים . השפה בה נשתמש בפרופיל, חייבת להיות מותאמת לקהל שלנו בסגנון, בהגשה, במילים בהן נשתמש, כך שהלקוח שלנו יוכל לזהות עצמו בפרופיל החברה שלנו וירצה להפוך ללקוח.

 

להבין מה הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי: כאשר אתם כותבים פרופיל חברה, אתם חייבים להבין על איזה צורך של הלקוח שלכם אתם עונים. האם באמצעות המוצר שלכם הוא יהיה צעיר יותר, מטופח יותר, עשיר יותר. האם אתם מספקים צורך בסיסי, מותרות. ברגע שתבינו מה הלקוח יימצא בכם, תוכלו לנסח את המענה לצורך בפרופיל חברה שיווקי .

 

פרופיל חברה נועד על מנת לסייע לעסקים ואתרים להציג עצמם בפני מתעניינים ולקוחות פוטנציאלים, כאשר מעבר להצגת העסק, פרופיל חברה טוב הוא גם פרופיל שיווקי שיודע לשכנע את הקורא שאתם הפתרון הנכון ביותר למה שהוא צריך. ברגע שאתם מכירים את המאפיינים הבסיסיים של הקהל הגדול ביותר שלכם, אתם יכולים להתאים פרופיל חברה לצורך ולהפוך מתעניין ללקוח.

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: