איך להתמודד עם עבירות תעבורה

איך להתמודד עם עבירות תעבורה
קרדיט - canva

עבירות תנועה עלולות להביא לפסילת רישיון הנהיגה, במיוחד כאשר מדובר על עבירות חמורות. עם זאת, גם צבירת נקודות חובה הניתנות בשל עבירות תנועה קלות יחסית יכולה להביא בסופו של דבר לפסילת הרישיון. תקופת שלילת הרישיון היא כמובן תקופה לא נוחה ואפילו בעייתית מאוד, במיוחד לנהגים אשר נוהגים במסגרת העבודה. ישנם מצבים בהם שלילת הרישיון אינה מיידית אלא ישנה התליית הרישיון. במצב זה, תוקף הרישיון מתבטל באופן זמני עד לקיום התנאי שנקבע על ידי המשטרה או בית המשפט שיכול להיות התייצבות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים או קורס ריענון נהיגה. נהיגה בזמן התליית הרישיון היא עבירה חמורה. על כן, חשוב לשכור עורך דין המתמחה בתחום התעבורה לצורך דחיית התליית רישיון נהיגה וייצוג ראוי. חייגו אל עו"ד זועבי 04-6001866

מה הכי חשוב לדעת?

התליית הרישיון מתרחשת בין היתר כאשר הצטברו לנהגים 12 נקודות בשל עבירות תעבורה. בין אם זוהי עבירת נהיגה בשכרות ובין אם עבירה אחרת. החוק יחייב את הנהג לעבור קורס נהיגה מונעת ובמצב זה, משרד הרישוי יבצע התלייה של רישיון הנהיגה.

הסברה היא שהתליית הרישיון נשארת בתוקף עד לסיום הקורס היא לא ריאלית. אפשר לבטל את ההתלייה תוך הצגה של אישור על הרישום לקורס או לחילופין כאשר עורך הדין מציג טיעונים אחרים המצדיקים זאת. לכן, פניה לעורך דין צריכה להתבצע בהקדם. עורך הדין ילווה אתכם ויכוון אתכם כיצד לפעול כך שהסיכוי לדחיית ההתליה יעלה והרישיון  יחזור להיות בתוקף.

בחירת עורך דין נכונה- הדרך בה תעזרו לעצמכם

חשוב שתפנו אל עורך דין מקצועי לקבלת ייעוץ משפטי מוקדם ככל האפשר, כבר מיד לאחר שנרשם הדו"ח כדי שעורך הדין יוכל להתכונן היטב לרגע הגשת כתב האישום. חשוב שתהיו שקופים וכנים עמו ותזכירו כל פרט. כך גדל הסיכוי שעורך הדין יצליח להפחית את העונש הן כשמדובר על עבירה קלה יחסית והן במקרה קשה בו עורך הדין ילחם עבורכם כדי להקל בסעיפי האישום כי כל הקלה תשפיע מאד על חייכם לאחר מכן. כאשר יש לכם חיבור טוב, כימיה טובה וקשר טוב עם עורכי הדין שאתם שוכרים למשימה יהיה לכם קל לעשות זאת ולשתף פעולה. פעלו מתוך כבוד הדדי ותראו כיצד תצליחו להתגבר על כל מכשול ובקרוב תהיו אחרי התקופה הזאת.

זיאד זועבי משרד עורכי דין, מתמחה בעולם התעבורה ומעניק שירות משפטי ייצוגי וייעוץ משפטי ברמה גבוהה. החברה דוגלת במצוינות ומזמינה אתכם ליצור קשר אם נקלעתם לסיטואציה סבוכה בעבירות תנועה על מנת לקבל ייצוג משפטי ראוי ומכבד.

עסקים נוספים במגזין
ברגעים החשובים בחיים אינכם לבד
במקרים שבהם אנחנו זקוקים לעזרה של המוסד לביטוח לאומי קורה...
קורס דולה מחיר
קורס דולה מחיר
ליווי של דולה במהלך לידה כבר אינו נוגע רק לנשים...
מקפיא תעשייתי
בניית חדרי קירור ומקפיאים תעשייתיים
בניית חדרי קירור כרוכה במספר שלבים ליצירת סביבות מבוקרות לאחסון...
מה באמת כדאי לעשות כשיש בעיה במחשב הנייד
אם גם אתם התחלתם לעבוד בשנים האחרונות בעזרת מחשב נייד,...
קוסמטיקאית בתל אביב
קוסמטיקאית בתל אביב
אנחנו רואים בטלוויזיה או באינטרנט נשים מוכרות אשר גילן אינו...
אילוף גורים לצרכים
אילוף כלבים בצפון
באזור הצפון בישראל ישנם מספר מאלף כלבים בצפון שיכולים לסייע...
בניית ממד מחיר
שנים ניסיתם לדחות את העניין הזה, אך היום כבר ברור...
קונזולי
עבור מי שלא מגיע מהתחום, קונזולי היא לא מילה שמצלצלת...
צלם אחד לכל אירוע
לא משנה איזה אירוע אתם עומדים לחגוג בקרוב. בין אם...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין חובות עורך דין חובות ממלא תפקידים מכריעים ניווט בנוף...
דילוג לתוכן