טיפול בחרדה אצל ילדים

טיפול בחרדה אצל ילדים
Credit: Pixabay.com

כאשר מדובר ילדים הזקוקים לטיפול נפשי בשל חרדות – חשוב להבין שהטיפול עבור קבוצת הגילאים הצעירה יותר הינו שונה לעומת הטיפול אצל מבוגרים. הבדלי הגיל והנסיבות שהביאו להופעת החרדה הם באופן משמעותי שונים מאשר אצל מבוגרים, ולכן גם הטיפול שונה וההתמחות במתן טיפול זה. טיפול בחרדה אצל ילדים בכדי להביאם לחיים מאוזנים נטולי חרדות, ולטובת בריאות הנפש והגוף הוא חיוני וחשוב, ויש להקפיד לטפל בהקדם במקרי חרדה אצל ילדים.

מהלך הטיפול

הפסיכיאטר המומחה והמוביל את הטיפול יבצע אבחון ויתאים עבור הילד או הילדה תכנית טיפול מתאימה. לצד הפסיכיאטר המוסמך למתן טיפול זה מסתייע גם במהלך הטיפול בצוות מקצועי ומסור של אנשי מקצוע שמקדמים את מצבו של הילד במהלך התוכנית, רגישים כלפיו, מלווים אותו ועוקבים אחרי התקדמותו. הטיפול יכול לשלב שיטות טיפול אלטרנטיביות והוליסטיות, הכל בהתאמה לגילו של הילד ולמצבו הנפשי. תכנית הטיפול היא בהתאמה אישית ומטרתה הבסיסית היא להעלים את החרדה בצורה יציבה.

הטיפול בטראומה

לצד הופעה של חרדות, ישנם מקרים בהם נדרש לטפל במצבים טראומתיים. עבור מצבי טראומה הנובעים מבעיות מורכבות, קיים טיפול ממוקד טראומה, וניתן להגיע לתוצאות יפות במסגרת התאמה של תכנית הטיפול האישית. טראומות חווייתיות קשות למיניהן שחווה האדם, פוגעות ומקשות מאוד על מהלך חייו ביומיום.

מי שסובל מטראומה מתקשה מאוד לתפקד אפילו באופן בסיסי, כמו גם לנהל מעגלי חיים רחבים יותר כמו זוגיות וקריירה וחיי חברה. טראומה יכולה למשל לבוא לידי ביטוי תחת דיכאון, חוסר שקט נפשי, דכדוך, תחושת קיפאון, חוסר אונים ועוד. בכל אלו ניתן לטפל באמצעות טיפול ממוקד טראומה במרכז טיפול מקצועי. הטיפול ניתן על ידי פסיכיאטר ראשי המבצע אבחון, ותחת צוות מקצועי מיומן המיישם את תכנית הטיפול, ומקיים מפגשים עם המטופל, מקנה כלים ומבצע מעקבים. הפסיכיאטר הראשי גם יכול לעדכן את תכנית הטיפול והוא הגורם הרפואי המוסמך המתווה את תכנית הטיפול ועוקב אחר התקדמות המטופל בה.

פונים לטיפול

בכדי להתחיל תכנית טיפול אישית למטרת טיפול בחרדה אצל ילדים כמו גם עבור טיפול ממוקד טראומה, ניתן ליצור בקלות קשר טלפוני עם מרכז טיפול פרטי. מטרת העל של הטיפול הינה השגת ייצוב בריאות הנפש והגוף, בראייה רפואית והוליסטית של חיים מאוזנים ובריאים.

בין אם לכם או לאדם היקר לכם יש צורך בקבלת טיפול למצבי חרדה או למצבי טראומה – יש לפנות בהקדם לטיפול, אנו ברוח ים בית מאזן, נשמח לעמוד לרשותכם..

עסקים נוספים במגזין
הסרת שיער בלייזר בפנים לנשים
טיפול בפיגמנטציה בפנים
פיגמנטציה של הפנים, המאופיינת בכתמים כהים, גוון עור לא אחיד...
האם ידעת שיש לנו את הכלים לעזור לך יותר ממה שחשבת?
מתי לאחרונה טיפלת בעצמך? מתי העמדת את הצרכים של הגוף...
להרגיש טוב עם הגוף
חזה גדול ושופע אצל נשים מקושר לרוב לנשיות, לפריון וגם...
התמכרות
האם האהבה שלך לאלכוהול הפכה להתמכרות? אלו כמה מהסימנים שכדאי לבחון מקרוב
מהתמכרות להימורים ועד התמכרות להירואין, ברוב המקרים הכוח ההרסני של...
טיפול בחרדה אצל ילדים
כאשר מדובר ילדים הזקוקים לטיפול נפשי בשל חרדות – חשוב...
מיפרלי מוצרים מהטבע
חברת מיפרלי - קוסמטיקה מן הטבע
טיפוח אישי הוא לא עניין של מה בכך, כאשר ככל...
סאונד מכשירי שמיעה
סאונד מכשירי שמיעה
הקשבה היא מילת המפתח בכל דיאלוג ושיח. עם זאת, מה...
גל אלקבץ
לאורך שנים רבות, התפתח תחום הפיזיותרפיה בארץ ובעולם – כאשר...
מרפאת שיניים שביט
מרפאת שיניים שביט
חיוך לבן, מבריק ומנצח – זהו החלום! רוצים גם אתם...
חוות הזהב
חוות הזהב
ידוע לכולם כי לחיות – ובייחוד לסוסים – כוח מרפא....
דילוג לתוכן