להרגיש טוב עם הגוף

להרגיש טוב עם הגוף
קרדיט CANVA

חזה גדול ושופע אצל נשים מקושר לרוב לנשיות, לפריון וגם למשיכה גופנית. אך מלבד זה, חזה גדול הוא גם בעל חסרונות בריאותיים. מיקומו של החזה בחלקו העליון והקדמי של הגוף עשוי לגרור בעיות רבות. חזה גדול עשוי להכביד על הגוף. בנוסף הוא עשוי לשבש את היציבה ולגרום לעקמת שכן הוא "מושך" את הגוף קדימה. גם בעיות שינה עשויות להתרחש כתוצאה מחזה גדול אצל נשים. חזה גדול עשוי להגביל פעילויות מסוימות כדוגמת פעילות גופנית שכן הוא מסרבל את הפעילות ומקשה עליה. נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח הקטנת חזה בדיוק מסיבות אלו וגם מסיבות חברתיות. חזה גדול עשוי למשוך תשומת לב לא רצויה, הערות מאנשים וגם הקנטות ולכן פעמים רבות אותן נשים לא מרגישות בנוח לעסוק בספורט שכן החזה שלהן מושך תשומת לב. קניית בגדים היא הדרך של רבים להרגיש טוב עם עצמם ולהשפיע על המראה האסתטי. גם פן זה מושפע מחזה גדול וקיים קושי ביכולת לרכוש בגדים, בפרט בגדי ים והלבשה תחתונה אשר יתאימו לחזה הגדול במידות אך באותה העת יהיו גם אסתטיים.

גם לגברים מגיע להרגיש טוב

רבים נוטים לחשוב כי הקטנת חזה היא רק עבור נשים. אך ניתוח הקטנת חזה או בשמו ניתוח גניקומסטיה מבוצע גם אצל גברים. אם אצל נשים חזה גדול נתפס כיתרון ומקושר לפריון ונשיות, אצל גברים ההפך הוא הנכון. קיימים גברים אשר סובלים מתופעה בשם גניקומסטיה- חזה נשי שהוא סממן נשי. החזה של גברים אלו הוא בעל מבנה מעט נשי עם פטמות בולטות, תופעה אשר משפיעה רבות על ביטחון העצמאי שלהם. גניקומסטיה יכולה להופיע בצד אחד או בשני הצדדים. גורמים אשר עשויים להשפיע ולגרום למצב זה הם חוסר איזון הורמונלי, השמנת יתר, נטילת תרופות, שימוש בסמים ועוד. תופעה זו יכול גם להופיע אצל גברים בעלי עודף משקל, אך אצלם הרקמה תהיה רקמת שומן ולא רקמת שד. לאחר הפרוצדורה המטופל יוכל להרגיש שוב בעל ביטחון עצמי, להרגיש בנוח ללבוש בגדים צמודים או ללכת לים או לבריכה ללא חולצה – דבר המשפר את איכות חייו.

אלונה שכטר פלסטיקה ואסתטיקה הנה קליניקה בעלת ותק רב לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים, אשר שמה לה למטרה להגשים חלומות ללקוחותיה. השירות בקליניקה נעשה באופן מקצועי, אישי ונעים על ידי מומחים בתחום. אל תחכו וחייגו בהקדם אל המספר 1800-210-210

עסקים נוספים במגזין
ברגעים החשובים בחיים אינכם לבד
במקרים שבהם אנחנו זקוקים לעזרה של המוסד לביטוח לאומי קורה...
קורס דולה מחיר
קורס דולה מחיר
ליווי של דולה במהלך לידה כבר אינו נוגע רק לנשים...
מקפיא תעשייתי
בניית חדרי קירור ומקפיאים תעשייתיים
בניית חדרי קירור כרוכה במספר שלבים ליצירת סביבות מבוקרות לאחסון...
מה באמת כדאי לעשות כשיש בעיה במחשב הנייד
אם גם אתם התחלתם לעבוד בשנים האחרונות בעזרת מחשב נייד,...
קוסמטיקאית בתל אביב
קוסמטיקאית בתל אביב
אנחנו רואים בטלוויזיה או באינטרנט נשים מוכרות אשר גילן אינו...
אילוף גורים לצרכים
אילוף כלבים בצפון
באזור הצפון בישראל ישנם מספר מאלף כלבים בצפון שיכולים לסייע...
בניית ממד מחיר
שנים ניסיתם לדחות את העניין הזה, אך היום כבר ברור...
קונזולי
עבור מי שלא מגיע מהתחום, קונזולי היא לא מילה שמצלצלת...
צלם אחד לכל אירוע
לא משנה איזה אירוע אתם עומדים לחגוג בקרוב. בין אם...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין חובות עורך דין חובות ממלא תפקידים מכריעים ניווט בנוף...
דילוג לתוכן