פרופיל חברה לקבלנים ומפעלים

גם חברות העוסקות ופונות לתעשייה, חייבות פרופיל חברה מייצג, בייחוד בתקופת מיתון בה צריך לבלוט מעל המתחרים. לא פעם מגיעים אלינו קבלנים, מסגרים ומשווקי גז לתעשייה ושואלים "למה אני צריך פרופיל חברה, מה כבר יש לכתוב עלינו" התשובה היא ברורה, לא משנה אם אתה עסק זוהר, עסק עם המון מוצרים או עסק שפונה למי שלא גולש באינטרנט, פרופיל חברה מהווה הכלי השיווקי הראשון שלך למול מתעניינים.
בפרופיל חברה עליכם לספר ללקוח הפוטנציאלי מי עומד מאחורי החברה או המפעל, במקרים כאלה של ביסוס יחסים לטווח ארוך, חשוב לשדר אמינות ומקצועיות כבר בשלב הראשון בפרופיל. לאחר מכן חישבו מה אתם נותנים כערך מוסף, כולם משפצים את הבית, אתם נותנים גם ייעוץ אדריכלי, כולם מספקים בלוני גז, אתם מבטיחים לספק בלוני גז מכל מקום בארץ תוך יממה אחת. אחרי שתבינו את היתרונות שלכם, שלבו אותם בתוך פרופיל חברה.
ומה בנוגע לסגנון כתיבה, אין ספק כי צריך להתאים את כתיבת פרופיל החברה לקהל היעד, אולם גם אם לדעתכם קהל היעד שלכם רוצה משהו פשוט בגבוה העיניים, ניתן לטבל את פרופיל החברה במשפטי שיווק ברורים שיבהירו לו שמדובר בחברה שלא רק מבצעת עבודה מעולה אלא גם משקיעה בשיווק ומיתוג העסק.
ומה לגבי עיצוב  לא משנה אם פרופיל החברה שלכם מודפס או באינטרנט, חובה להשקיע קצת בעיצוב (אפילו תמונות של המפעל או של עבודות שעשיתם) על מנת שיוכלו להתרשם גם באופן ויזואלי.

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: