טריקה בטוחה של הדלת- הסוף לרעש ולדאגה

טריקה בטוחה של הדלת- הסוף לרעש ולדאגה
קרדיט - Freepik

מחזיר שמן לדלת הוא מוצר פשוט אבל יעיל כל כך שהוא נמצא בשימוש כלל עולמי באינסוף דלתות במוסדות, מרכזים רפואיים ומרכזים מסחריים בינלאומיים. בשמו המקצועי יותר הוא נקרא מחזיר דלת הידראולי, וזאת על שום המנגנון ההידראולי עליו הוא מבוסס בפעילותו, אבל באופן מעשי הוא משתמש בשמן כדי להנפיק את התוצאה המבוקשת ועל כן אנחנו מכנים אותו בעממיות- מחזיר שמן לדלת. לא שהדלת זקוקה לשמן, ולא שהמוצר הזה אכן מחזיר אליה שמן, פשוט- הוא מחזיר באמצעות שמן את הדלת למקומה. מהו מקומה הטבעי של הדלת? נכון, משקוף. מחזיר שמן לדלת נועד כדי לנהל טריקה שקטה ועדינה של כל דלת, במקום טריקות רועשות וגם מסוכנות ביותר שאנחנו מבצעים באופן ידני ללא בקרה. איך זה עובד ומתי זה מומלץ? הכל במאמר הבא.

למה זה שימושי בכלל

לא מעט אסונות התרחשו במהלך השנים בגלל טריקת דלת כבדה, בטעות או שלא בטעות, באופן מסוכן. אצבעות שנקטעות או אפילו זרועות, ויש גם דברים חמורים יותר. הדלתות שלנו הופכות להיות יותר ויותר חזקות ומאסיביות, לא רק דלתות אש אלא גם דלתות הבתים הפרטיים, וזה בהחלט מהווה סכנה משמעותית. בנוסף, טריקת דלת חזקה וקולנית היא גם מטרד שמיעתי, ויש לא מעט מחקרים שמוכיחים כי כרוך בכך גם נזק מהותי ליכולות השמיעה של הנמצאים באזור. מחזיר שמן לדלת נמצא בשימוש באופן שוטף בעיקר במקומות ציבוריים בהם יש דאגה לשלום הציבור או אחריות עליו. למשל, במוסדות חינוך כאשר דואגים לילדים, או במקומות בהם התקן מחייב זאת. בנוסף, לא מעט משרדים בוחרים להשתמש במחזיר דלת בפתחים שלא מותקנת בהם דלת אוטומטית, כדי לשמור על שקט באזור ועל נימוסים מקובלים בלי שלקוח כזה או אחר יוכלו להפריע אותם.

איך מפעילים את זה

מחזיר שמן לדלת אפשר להתקין ממש לבד, רק רוכשים באתר שלנו פלמט החנות הוירטואלית ותוך לא הרבה זמן מקבלים את המוצר הביתה, ארוז היטב וכולל הוראות מדויקות בשפה פשוטה ובאופן בהיר ומובן. שימו לב שתוכלו לקבוע למחזיר הדלת שלכם עד כמה תהיה המהירות שלו, המטרה היא כמובן להאט את קצת סגירת הדלת, אבל אין חובה להפוך אותה לפעולה שאורכת רבע שעה. באמצעות השמן בכמות הנכונה המחזיר ישמור על הדלת שלכם נסגרת בדיוק בקצב שאתם רוצים אותו, לא פחות ולא יותר. אם אתם עדיין מתלבטים- לכו על זה. מחזיר דלת הוא הביטחון שלכם.

עסקים נוספים במגזין
פוליש לרצפה ישנה
פוליש לרצפה ישנה הוא פתרון מצוין לכל מי שמעוניין לחדש...
לא בא ברגל- למה כואבות לנו הרגליים
אתם לא ספורטאים ידועים ובאופן כללי לא חובבים אדוקים של...
מיתוג שולחן יום הולדת
הבן שלכם חוגג יום הולדת 10 והחלטתם להשקיע באירוע שאתם...
מסעדה בחיפה מומלצת
מידי פעם אתם רוצים לאכול טוב מבלי לבשל? רוצים שמישהו...
תהליך גירושין מסודר ומקצועי עם עורך דין מומחה במרכז
תהליך גירושין הוא תהליך מורכב שבו הצדדים נדרשים לשכור את...
קבלן בניין בירושלים
קבלן בניין הוא איש מקצוע אשר אחראי על עבודה הבנייה...
הובלות בהרצליה
לא אחת קורה לכם שאתם רוצים לעבור דירה? פעם בכמה...
אולמות אירועים בדרום
מחפשים מקום לאירוע שלכם? המדריך הבא יעשה לכם סדר. אין...
הובלות קטנות בתל אביב
שירותי הובלות קטנות בתל אביב הפכו להיות יותר ויותר נפוצים...
אלכוהול לאירועים
אם יש משהו שאי אפשר לוותר עליו באירועים מסוגים שונים,...
דילוג לתוכן