רכבים לפירוק – אתם לא לבד

רכבים לפירוק – אתם לא לבד
קרדיט pixabay

אנחנו יודעים איך אתם מרגישים. הרכב שרכשתם במיטב כספכם, בין אם זה הרכב הראשון שלכם ובין אם לא מועמד לפירוק. אין ספק שברגע שאנחנו חייבים להעביר רכבים לפירוק יש כאן הרבה רגש שמעורב. אחרי הכל, זה הרכב שליווה אותנו למסעות ארוכים, חווה עמנו לא מעט סיטואציות מרגשות בחיים והיה לנו אבן דרך ומקום מפלט. זה בסך הכל מאד הגיוני להיפרד מהרכב שלכם, ולהרגיש תחושה של עצבות. יחד עם זאת, להחזיק ברכב שאינו תקין עלול לסכן אתכם ואת סביבתכם. ולכן, אתם לא חייבים להיות לבד בתהליך הזה.

רכבים לפירוק – מאיפה בכלל מתחילים?

לכל רכב יש את השלב שבו הוא מגיע לרגע שהוא כבר לא יכול להיות שמיש על הכביש. וחשוב לקחת בחשבון שיש למצוא לו כמובן רכב מחליף. זה בדיוק הרגע שאתם, בעלי הרכב, מסתכלים עליו ומרגישים צער.

זה בסך הכל מאד טבעי כשאנחנו מרגישים צער על הרכב שלנו, אותו אנחנו חייבים להעביר אל קונה רכבים לפירוק היות והוא תקול או כבר לא שמיש. העברה אל מגרש רכבים לפירוק היא לא תהליך שאנחנו צריכים לעבור לבד, ויש מי שיוכל לסייע לנו.

את התהליך מתחילים כבר ברגע שפונים אל קונה רכבים לפירוק לקבלת השירות. לאחר מכן חשוב לפנות אל משרד הרישוי ולבטל את רישום הרכב על מנת שהרכב ירד מהכביש. אין לזלזל בצעד הזה, אם לא תעשו זאת, פשוט תצטרכו לשלם את רישיון הרכב בנוסף לשאר ההוצאות של הרכב כי הרכב עדיין ירשם כפעיל במשרד הרישוי.

תהליך הורדת הרכב מהכביש אינו מורכב מדי, ועליכם בסך הכל למלא טפסים ולהמתין לאישור. יחד עם זאת, דעו כי אינכם יכולים לשלוח מישהו מטעמכם ועליכם להגיע עם כל המסמכים המראים שהרכב הוא בבעלותכם. רכבים להם יש שעבוד או עיקול, לא יוכלו לעבור את התהליך הזה.

מהרגע שקיים האישור תוכלו להעביר את הרכב אל מגרש רכבים לפירוק ובכך לסיים את התהליך. סיום התהליך יהיה ברגע שאותו קונה רכבים לפירוק שבחרתם יעביר אליכם את הכסף המזומן עבור הרכב.

רכבים לפירוק – מה חשוב לדעת?

פירוק הרכב הוא תהליך חשוב לכם, ולסביבה. אם הרכב מושבת ותקול, להשאיר אותו בחניה הופך אותו למפגע סביבתי. ולהשאיר אותו תקול ונוסע על הכביש, מסכן אתכם ואת הסביבה שלכם והנהגים על הכביש.

ולכן רכבים תקולים או מושבתים שאין יותר שום סיכוי להחיות אותם עוברים אל מגרש רכבים לפירוק כאשר החלפים שלהם מסייעים לרכבים תקולים להמשיך ו'לחיות'. הברזל והמתכת עוברים לתעשיית המחזור, ואתם למעשה תורמים לאיכות הסביבה.

כאשר אתם קובעים עם איש המקצוע אותו בחרתם, וודאו שגרר כלול בתוך השירות. היות ומהרגע שהרכב כבר בוטל במשרד הרישוי לא תוכלו לנסוע עם הרכב ישר אל מגרש הרכבים. כך תחסכו גם עלויות גרר, וגם נזק בשל אי ידיעה על נסיעה עם הרכב לאחר ביטולו במשרד הרישוי.

עם שי עסקי רכב, בעלי נסיון והתמחות בתחום של עשרים שנה, תקבלו ליווי אישי, מקצועי ואדיב מהרגע שתחליטו למכור את הרכב לפירוק, ועד לקבלת המזומן וסיום העסקה.

עסקים נוספים במגזין
קורס דולה מחיר
קורס דולה מחיר
ליווי של דולה במהלך לידה כבר אינו נוגע רק לנשים...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין חובות עורך דין חובות ממלא תפקידים מכריעים ניווט בנוף...
קייטרינג בצפון
"ארץ אהבתי" - קייטרינג בצפון לכל אירוע ולכל חגיגה
קייטרינג בצפון זה לא רק עניין של הגשת אוכל, יש...
פירוק מרצון של חברה
חלוקת נכסים
פירוק מרצון של חברה מתרחש כאשר בעלי המניות או הדירקטורים...
חלאקה
"ארץ אהבתי" - חגיגות חלאקה עם המומחים בתחום
חלאקה חלאקה הוא טקס חגיגי ומסורתי שמקורו ביהודי מרוקו המתקיים בשבת...
דפי ממו מותגים
דפי ממו ממותגים - דפוס מרקשטיין
דפי ממו ממותגים דפי ממו ממותגים מציעים נגיעה ייחודית ומקצועית לרישום...
פילאטיס
שיעורי פיליאטיס – חוויה אחרת
שיעורי פילאטיס מכשירים מציעים גישה מקיפה ודינמית לכושר גופני, תוך...
מה האפשרויות שלי לקבל הלוואה למשכנתא שלא בדרך הרגילה
מה אני עושה אם הבנק החליט לא לאשר לי את...
לעצור את השתייה
ישנם לא מעט התמכרויות, שכן ההתמכרות הנפוצה ביותר שיש כיום...
ייצוג בענייני תעסוקה
עורך דין דיני עבודה בראשון לציון מטפל במגוון נושאים כמו...
דילוג לתוכן