עורך דין תעבורה מומלץ

עורך דין תעבורה מומלץ
קרדיט: Canva

עורך דין תעבורה מומלץ מייצג לקוחות אשר נזקקים לשירותיו בתחום מורכב זה. הוא מטפל בעבירות נהיגה, פסילת רישיונות ובנושאים מנהליים אחרים. הוא יכול לסייע בכל סיטואציה ומעורבותו נדרשת כאשר הלקוח נקלע לסיטואציה מורכבת ודחופה. הוא אף ייצג את לקוחותיה בדיונים בבתי משפט לתעבורה. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

עורך דין תעבורה מומלץ – בודק כל תיק לעומק

עורך דין תעבורה מומלץ – מכיר היטב את חוקי התנועה, את התנהלות המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט ולכן, הינו בעל זווית ראייה רחבה. הוא מטפל בשורה של נושאים ובין היתר נהיגה תחת השפעת סם, בשכרות, בעת פסילת רישיון, ללא רישיון נהיגה, במהירות מופרזת, ובנוסף, בעניינם של נהגים חדשים ובעבירות קנס. חשיבות מיוחדת היא לייצוג בעת מעורבות בתאונות דרכים עם הרוגים  – מה שעלול להוביל לאישום חמור של הריגה ברשלנות שהענישה עליה היא מאסר. בפועל, יכול עורך הדין לבצע עבור לקוחו משימות רבות. כך ניתן לדאוג להחזרת רישיון נהיגה שנפסל בגלל תאונה או עבירה , ניסיון להגעה להסדר מול התביעה המשטרתית המונע דיון בבית משפט לתעבורה. בבית משפט הוא יטען לטובת לקוחו, יביא עדויות ותקדימים משפטיים, יציג מסמכים תומכים ועוד. כך ינסה לבטל את האישום  או לפחות, להקל על העונש ועוד.

הטלת ספק בתקינות דו"חות

עורך הדין יכול לטעון טענות רבות לטובת לקוחו ואחת הדרכים היא הטלת ספק בתקינות דו"ח תעבורה. בין היתר לגבי בדיקת השכרות שנעשתה על ידי הינשוף. כך גם כשמצלמת המהירות עליה מסתמכים בהוכחת עבירת מהירות איננה מוצבת נכון, כשתמרור שהוצב אינו עומד במקום נכון או מוסתר על ידי צמחייה וכן הלאה.

שירות מעורכת דין מוכשרת

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ סבלני לכל סיטואציה, הקשבה ואמפטיה, טיפול יעיל, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת עבודתה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשרת בשמחה לקוחות נוספים.

עסקים נוספים במגזין
ברגעים החשובים בחיים אינכם לבד
במקרים שבהם אנחנו זקוקים לעזרה של המוסד לביטוח לאומי קורה...
קורס דולה מחיר
קורס דולה מחיר
ליווי של דולה במהלך לידה כבר אינו נוגע רק לנשים...
מקפיא תעשייתי
בניית חדרי קירור ומקפיאים תעשייתיים
בניית חדרי קירור כרוכה במספר שלבים ליצירת סביבות מבוקרות לאחסון...
מה באמת כדאי לעשות כשיש בעיה במחשב הנייד
אם גם אתם התחלתם לעבוד בשנים האחרונות בעזרת מחשב נייד,...
קוסמטיקאית בתל אביב
קוסמטיקאית בתל אביב
אנחנו רואים בטלוויזיה או באינטרנט נשים מוכרות אשר גילן אינו...
אילוף גורים לצרכים
אילוף כלבים בצפון
באזור הצפון בישראל ישנם מספר מאלף כלבים בצפון שיכולים לסייע...
בניית ממד מחיר
שנים ניסיתם לדחות את העניין הזה, אך היום כבר ברור...
קונזולי
עבור מי שלא מגיע מהתחום, קונזולי היא לא מילה שמצלצלת...
צלם אחד לכל אירוע
לא משנה איזה אירוע אתם עומדים לחגוג בקרוב. בין אם...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין חובות עורך דין חובות ממלא תפקידים מכריעים ניווט בנוף...
דילוג לתוכן