עבירות מין- תחום רגיש במיוחד במשפט הפלילי

עבירות מין- תחום רגיש במיוחד במשפט הפלילי
קרדיט - Canva

עבירות מין הן נושא רגיש במיוחד בתוך המשפט הפלילי. ההתייחסות לעבירה כזו  היא שופטת ומחמירה במיוחד עוד לפני שהחלו לדון בה. כבר בעצם החשד התייחסות הרשויות והסביבה לאותו אדם היא כאל אשם. בנוסף, בעבירות אלה מעטות הראיות שניתן להציג והנטיה היא להאמין תמיד לתלונה. לכן, בתחום זה במיוחד על החשוד לחפש עורך דין פלילי עבירות מין שהוא בעל מומחיות בנושא. בעידן שלנו יש שני סוגי עבירות מין: כאלה הנעשות באופן פיזי וכאלה הנעשות באופן מקוון: הצגת תמונות, סרטונים ומראות בלתי הולמים. לעיתים ישנו שילוב בין השניים. עורך הדין יסייע בהגעת החשוד מוכן לחקירה ולכל שלב בהליכים המופנים נגדו.

העברתם סם לחבר? מבחינת החוק זהו סחר בסמים

זימון לחקירה יכול ליפול על אדם מבלי שציפה לכך או חשב לרגע שהדבר עלול לקרות לו. כך למשל יכפול לקרות בתחום הסמים. ראשית, לא כולם מודעים לכך שדין מריחואנה הוא כדין קוקאין. החוק לא עושה הבדל בין סמים קשים לקלים (מלבד כאשר מדובר בקנאביס רפואי המוחזק ברישיון). גם סחר בסמים לא מוגדר בהכרח באופן בו רוב האנשים רואים אותו. החוק רואה גם מתן סם לאדם אחר ללא תמורה, גם אם בכמות קטנה, בתור סחר בסמים. לכן, אם זומנתם לחקירה כי העברתם לחברכם סם פנו עוד לפני החקירה אל עורך דין סחר בסמים, כי מבחינת החוק זוהי מהות הפעולה, והדבר שונה בחומרתו מאחזקת סם לשימוש עצמי.

עבירות צווארון לבן- מה זה אומר בדיוק?

בין כל העבירות הפליליות, אשר רובן כוללות בתוכן אלימות או חומרים מסוכנים, ישנו סוג אחד של עבירות אשר צופה על כולם מלמעלה: עבירות צווארון לבן. רבים חושבים בטעות שעבירות אלה הן לא לגמרי פליליות או לא לגמרי מזיקות וזוהי טעות. עבירות אלה יכולות לגרום לנזקים כספיים כבדים הן לאנשים פרטיים, הן לחברות והן למדינה. עבירות צווארון לבן הפוגעות בכספי המדינה באופן ישיר הן בעיקר עבירות מיסים: עבירות מס הכנסה, עבירות מע"מ, הלבנת הון במטרה לחמוק ממס. בעבירות אלה חשודים פעמים רבות אנשים בעלי מעמד גבוה ומשרות בכירות וכסף רב כמו גם מוניטין עומדים על הפרק ולכן מומלץ להם לבחור עו"ד מיסים המומחה בתחום ויוכל להגן עליהם, להקל את סעיף האישום והעונש ככל שניתן או אפילו לזכותם, מה שינקה גם את שמם.

משרד עו"ד רונן בנדל הוא משרד עו"ד פלילי בעל ניסיון רב ושמו הולך לפניו בשל תיקים מורכבים בהם טיפל בהצלחה. מוזמנים ליצור קשר.

עסקים נוספים במגזין
פוליש לרצפה ישנה
פוליש לרצפה ישנה הוא פתרון מצוין לכל מי שמעוניין לחדש...
לא בא ברגל- למה כואבות לנו הרגליים
אתם לא ספורטאים ידועים ובאופן כללי לא חובבים אדוקים של...
מיתוג שולחן יום הולדת
הבן שלכם חוגג יום הולדת 10 והחלטתם להשקיע באירוע שאתם...
מסעדה בחיפה מומלצת
מידי פעם אתם רוצים לאכול טוב מבלי לבשל? רוצים שמישהו...
תהליך גירושין מסודר ומקצועי עם עורך דין מומחה במרכז
תהליך גירושין הוא תהליך מורכב שבו הצדדים נדרשים לשכור את...
קבלן בניין בירושלים
קבלן בניין הוא איש מקצוע אשר אחראי על עבודה הבנייה...
הובלות בהרצליה
לא אחת קורה לכם שאתם רוצים לעבור דירה? פעם בכמה...
אולמות אירועים בדרום
מחפשים מקום לאירוע שלכם? המדריך הבא יעשה לכם סדר. אין...
הובלות קטנות בתל אביב
שירותי הובלות קטנות בתל אביב הפכו להיות יותר ויותר נפוצים...
אלכוהול לאירועים
אם יש משהו שאי אפשר לוותר עליו באירועים מסוגים שונים,...
דילוג לתוכן