כיצד לנהוג מרגע שהתברר שיש צוואה?

כיצד לנהוג מרגע שהתברר שיש צוואה?
קרדיט Canva

צוואה היא הדרך הטובה ביותר שבה אפשר להבטיח את הזכויות של היורשים שלכם ושהעיזבון שלכם יחולק בדיוק כפי שאתם רוצים שיחולק. אם הצוואה מנוסחת נכון ובאופן חוקי, ההוראות ניתנות במדויק ובבירור כך שהן מבטאות את רצון המוריש ללא ערפול וללא ספק. אם מוכח שלא הייתה שום השפעה לא ראויה על כותב הצוואה ועל מי שערך אותה ולא היה זיוף ברור, אז הצוואה תקפה בבית המשפט ואין איתה בעיה. חלק מהמוטבים עלולים להגיש התנגדות לאחר שתגישו בקשה לצו קיום צוואה, אבל בית המשפט מכבד מאוד את בעל העיזבון ואת הרצון שלו ואינו מבטל צוואות כלאחר יד וללא הוכחה ברורה של זיוף, השפעה בלתי הוגנת או חוסר קוהרנטיות. לכן, גם אם במשפחות מסוכסכות יש סיכוי לכך שיגישו התנגדות, רוב הסיכויים הם שהיא לא תתקבל ויכבדו את הצוואה שמורישה לכם את העיזבון כפי שהיא. במקרים כאלה, תקבלו צו קיום צוואה שממנו תוכלו להתקדם, לרשת את הירושה על שמכם ולטפל בכל הסידורים שנובעים מכך. עו"ד ערן דוידוב עוסק כבר שנים רבות בכל מה שקשור בצוואות ובירושות לטובת לקוחותיו ולשביעות רצונם.

טיפול בענייני משפחה וירושה

עורך דין לענייני משפחה מטפל בנושאים הכי דיסקרטיים והכי רגישים של המשפחה ולא מדובר רק בענייני רכוש. עורך הדין מטפל גם בירושות ובסכסוכים הנובעים מירושות, או בענייני צוואות שיש לערוך על כל המורכבות שבהן. צוואת הן ההזדמנות שיש לכל אדם לבדוק את חייו במבט לאחור וקדימה, ולבדוק למי הוא רוצה להשאיר את העיזבון שלו ובכך לקבוע את מורשתו. חיוני לכל אדם לבדוק ולהחליט כיצד הוא מוריש את נכסיו, תוך מחשבה על משפחתו ועל היחסים שבתוכה בצורה כזו שלא יושפעו מהצוואה לרעה.

ניהול נכון של ענייני זוגיות ורכוש

כדי לחזות מראש את כל בעיות הרכוש שיכולות להיות במשפחה, חשוב גם לחשוב על הזוגיות שלכם כעל שותפות עסקית שבה חשוב לקבוע הכל מראש. הסכמי ממון והסכמי חיים משותפים של ידועים בציבור מקלים מאוד על השותפות ועל הזוגיות. בעת עריכת הסכמים כאלו, מנסחים וקובעים מראש הסכמות בנוגע למערכת היחסים, בהסכמים אלה מנסחים גם אורח חיים והחלטות אחרות כמו גידול ילדים וסגנון חיים, ולכן זה עוזר מאוד להתחיל את החיים המשותפים בדרך ברורה יותר ללא עמימות. הסכמים כאלה מנסחים ברגישות ובהבנה עמוקה של הדינמיקה הזוגית ואת זה מציע לכם עו"ד ערן דוידוב כדי שתוכלו להמשיך בחיים המשותפים ללא תהיות וספקות.

עסקים נוספים במגזין
ברגעים החשובים בחיים אינכם לבד
במקרים שבהם אנחנו זקוקים לעזרה של המוסד לביטוח לאומי קורה...
קורס דולה מחיר
קורס דולה מחיר
ליווי של דולה במהלך לידה כבר אינו נוגע רק לנשים...
מקפיא תעשייתי
בניית חדרי קירור ומקפיאים תעשייתיים
בניית חדרי קירור כרוכה במספר שלבים ליצירת סביבות מבוקרות לאחסון...
מה באמת כדאי לעשות כשיש בעיה במחשב הנייד
אם גם אתם התחלתם לעבוד בשנים האחרונות בעזרת מחשב נייד,...
קוסמטיקאית בתל אביב
קוסמטיקאית בתל אביב
אנחנו רואים בטלוויזיה או באינטרנט נשים מוכרות אשר גילן אינו...
אילוף גורים לצרכים
אילוף כלבים בצפון
באזור הצפון בישראל ישנם מספר מאלף כלבים בצפון שיכולים לסייע...
בניית ממד מחיר
שנים ניסיתם לדחות את העניין הזה, אך היום כבר ברור...
קונזולי
עבור מי שלא מגיע מהתחום, קונזולי היא לא מילה שמצלצלת...
צלם אחד לכל אירוע
לא משנה איזה אירוע אתם עומדים לחגוג בקרוב. בין אם...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין חובות עורך דין חובות ממלא תפקידים מכריעים ניווט בנוף...
דילוג לתוכן