יועץ בטיחות – חשיבותו מכרעת

יועץ בטיחות – חשיבותו מכרעת
קרדיט Canva

יועץ בטיחות הוא אדם המספק עצות ואת מומחיותו כיצד למנוע תאונות או פציעות. הם מועסקים בדרך כלל על ידי חברות במגזר הייצור, כמו יצרני רכב, כדי לספק הדרכה והכוונה כיצד להפחית את הסיכון לפציעה של עובדים. תפקידו של יועץ בטיחות הוא לבחון את מקום העבודה בעניין כל סכנה שעלולה לגרום לפציעה או מחלה. לאחר מכן הם יציעו דרכים להפחתת הסיכונים הללו וגם יסייעו בפיתוח מדיניות לגבי מה שצריך לעשות כדי למנוע תאונות.

יועץ בטיחות – מה תפקידו בארגון?

יועץ בטיחות הוא מי שמספק שירותים כדי לעזור לחברות וארגונים לשפר את בטיחותם. זה יכול לכלול פיתוח מדיניות הבטיחות של החברה, הדרכת עובדים כיצד להישאר בטוחים בעבודה וביצוע הערכות סיכונים. יועצי בטיחות עשויים לעבוד עבור ארגון שיש לו סניפים רבים או שהם עשויים לעבוד כיועצים עצמאיים. חלק מהארגונים השוכרים יועצי בטיחות הם חברות בנייה, בתי חולים, בתי ספר וסוכנויות ממשלתיות.

עובדים בשיתוף פעולה עם צוות ההנהלה

יועצי בטיחות מועסקים לעתים קרובות על ידי ארגונים כדי להבטיח שהארגון עומד בדרישות החוק בהיבט הבטיחותי. יועצי בטיחות מספקים גם עצות כיצד לשפר את נוהלי הבטיחות בארגון.

הם מספקים תמיכה לצוות ההנהלה של הארגון בכל תחומי הבטיחות בעבודה, בריאות והגנת הסביבה. הם עובדים עם ההנהלה כדי לפתח אסטרטגיות, מדיניות ותכניות להגנה על עובדים מפני פציעה או מחלה בעבודה, כמו גם חינוך להנהלה לגבי חובותיהם המשפטיות לפי החוק בישראל.

היועץ גם עוזר לזהות ולהפחית מפגעים תעסוקתיים במקום העבודה. הם אחראים לזהות, לנתח ולהעריך את הסיכונים לפציעה ומחלות לעובדים, לאנשים אחרים במקום העבודה, כמו גם לרכוש. הם עובדים עם מעסיקים כדי לפתח תוכניות בטיחות שיגנו על העובדים שלהם מפני תאונות או פציעות ומספקים הדרכות בטיחות מקיפות.

אילו סיכונים קיימים לעובדי ארגונים?

הסיכונים איתם עובדי ארגונים מתמודדים כוללים: החלקות, מעידות ונפילות; מגע עם מכונות נעות; חשיפה לכימיקלים; חשיפה לקרינה; חשיפה לחומרים מסוכנים; שריפה או פיצוצים; מגע עם סכנות חשמליות (כגון חוטים חיים); מגע עם סיכונים ביולוגיים (כגון מחלות זיהומיות); לנסוע במטוס או בספינה כאשר קיים סיכון להתקפות טרור או פיראטיות. סכנות רבות במיוחד.

נרצה להמליץ לכל אחד מכם ליצור קשר עם חברת שחר הנדסה לבטיחות וזאת כדי שתוכלו לקבל שירותי ייעוץ והדרכה בענייני בטיחות לחברה שלכם. הרמה המקצועית הגבוהה תבטיח את שלומם של עובדי הארגון שלכם! היו בטוחים בכך!

עסקים נוספים במגזין
התעמלות בבית
התעמלות בבית
התעמלות בבית לנשים נחשבת לפעילות חשובה ורצוי שתתבצע על בסיס...
תנו למקצוענים לנהל את ענייני המשפחה שלכם
לכל משפחה יש נושאים שונים שמחייבים התנהלות מול הרשויות וגופים...
ברגעים החשובים בחיים אינכם לבד
במקרים שבהם אנחנו זקוקים לעזרה של המוסד לביטוח לאומי קורה...
קורס דולה מחיר
קורס דולה מחיר
ליווי של דולה במהלך לידה כבר אינו נוגע רק לנשים...
מקפיא תעשייתי
בניית חדרי קירור ומקפיאים תעשייתיים
בניית חדרי קירור כרוכה במספר שלבים ליצירת סביבות מבוקרות לאחסון...
מה באמת כדאי לעשות כשיש בעיה במחשב הנייד
אם גם אתם התחלתם לעבוד בשנים האחרונות בעזרת מחשב נייד,...
קוסמטיקאית בתל אביב
קוסמטיקאית בתל אביב
אנחנו רואים בטלוויזיה או באינטרנט נשים מוכרות אשר גילן אינו...
אילוף גורים לצרכים
אילוף כלבים בצפון
באזור הצפון בישראל ישנם מספר מאלף כלבים בצפון שיכולים לסייע...
בניית ממד מחיר
שנים ניסיתם לדחות את העניין הזה, אך היום כבר ברור...
קונזולי
עבור מי שלא מגיע מהתחום, קונזולי היא לא מילה שמצלצלת...
דילוג לתוכן