טיפים לאריזת ומשלוח מוצרים אלקטרונים

טיפים לאריזת ומשלוח מוצרים אלקטרונים
קרדיט canva

המוצרים הטכנולוגיים והאלקטרוניים הרבים אשר נסחרים כיום בהיקף עולמי הינם מוצרים אשר יש לנהוג בהם ברגישות יתר בכל הנוגע לנושא האריזה והמשלוח. הרגישות הרבה של המוצרים הטכנולוגיים מצריכה דאגה להגן עליהם הן מפני זעזועים והן מפני גורמים סביבתיים נוספים אשר עשויים להשפיע על איכות המוצרים. שימוש בשקיות ניילון עמידות ואטומות בעלות פס סגירה נצמד הינו הדרך הפשוטה ביותר להגן על מוצרים אלו. בנוסף, קיימות דרכים משודרגות יותר המאפשרות להגן על המוצרים הטכנולוגיים לא רק מפני מים או אבק, אלא גם מפני חשמל אנטי סטטי. מדובר בשקיות אטומות הרמטית העשויות חומר ניילון אנטי סטטי אשר מגן על המוצרים האלקטרוניים שבאריזה וכך מבטיח את הגעתם אל הלקוחות בדרך המיטבית והבטוחה ביותר.

שימוש בשכבת הגנה נוספת

על המוצרים האלקטרונים מומלץ להגן גם על ידי שימוש בשכבת הגנה נוספת העשויה ניילון נצמד ועוטפת את המוצרים. שימוש בניילון נצמד מגן על המוצרים מכל אתגר נוסף אשר עשוי להתרחש עבורם בדרכם אל בית הלקוח. כך למשל לעיתים קורה שמוצרים הולכים לאיבוד, מתעכבים, נופלים או נשכחים במחסן. באמצעות שימוש בחומר אריזה נוסף כדוגמת הניילון הנצמד, ניתן לאבטח את המוצר בדרגת הגנה נוספת המבודדת אותו מפני מים, אבק ומכות חיצוניות. שכבת הניילון הנצמד בעצם מהווה בידוד מושלם עבור המוצר הארוז מכל הבחינות.

ו…לא לשכוח להשתמש במיתוג

חברה העוסקת בייצור והפצה של מוצרים אלקטרוניים אשר מעוניינת ליצור בלב הלקוחות גם מודעות לחברה ומוצריה, נוהגת להשתמש גם בסוגים שונים של אריזות קרטון ממותגות בהן היא שולחת את המוצרים. המיתוג על גבי החבילה לא מוסיף רק נופך למראה הכללי שלה ומשדרג אותה לכדי למתנה נאה ואיכותית עבור הלקוח, אלא גם משדרג את משמעותה עבור אנשים שונים המטפלים באריזה, כמו לדוגמה עבור השליחים ועבור הלקוחות הפוטנציאלים. כאשר השליחים רואים כי החבילה שהם מעבירים היא ממותגת, מבלי לחשוב על כך פעמיים הם נוהגים בה באופן עדין ומכובד יותר. הלקוחות הפוטנציאליים הם אלו הנחשפים לאריזה בכל עת שהיא מוצגת לפניהם. באופן זה הם סופגים את הפרסום אודות העסק מבלי להיות ערים לכך וכך ניתן למתג את שם החברה הטכנולוגית אשר שלחה את המוצרים. במידה ואתם מעוניינים לשלוח ללקוחותיכם מוצרים אלקטרונים באופן בטוח ואיכותי, מוטב כי תיצרו קשר עם החברות המובילות בתחום. ג.כ. שיווק כלפון מצטיינים בייצור ושיווק מוצרי אריזה ויעניקו גם לכם חוויית שירות מותאמת אישית.

עסקים נוספים במגזין
ברגעים החשובים בחיים אינכם לבד
במקרים שבהם אנחנו זקוקים לעזרה של המוסד לביטוח לאומי קורה...
קורס דולה מחיר
קורס דולה מחיר
ליווי של דולה במהלך לידה כבר אינו נוגע רק לנשים...
מקפיא תעשייתי
בניית חדרי קירור ומקפיאים תעשייתיים
בניית חדרי קירור כרוכה במספר שלבים ליצירת סביבות מבוקרות לאחסון...
מה באמת כדאי לעשות כשיש בעיה במחשב הנייד
אם גם אתם התחלתם לעבוד בשנים האחרונות בעזרת מחשב נייד,...
קוסמטיקאית בתל אביב
קוסמטיקאית בתל אביב
אנחנו רואים בטלוויזיה או באינטרנט נשים מוכרות אשר גילן אינו...
אילוף גורים לצרכים
אילוף כלבים בצפון
באזור הצפון בישראל ישנם מספר מאלף כלבים בצפון שיכולים לסייע...
בניית ממד מחיר
שנים ניסיתם לדחות את העניין הזה, אך היום כבר ברור...
קונזולי
עבור מי שלא מגיע מהתחום, קונזולי היא לא מילה שמצלצלת...
צלם אחד לכל אירוע
לא משנה איזה אירוע אתם עומדים לחגוג בקרוב. בין אם...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין חובות עורך דין חובות ממלא תפקידים מכריעים ניווט בנוף...
דילוג לתוכן