טיפול בקשישים- מה עדיף?

טיפול בקשישים- מה עדיף?
קרדיט Canva

על מי צריך להפקיד את הטיפול בקשישים? זו שאלה פופולרית ששואלים בני משפחה של אדם מבוגר ו/או חולה. התשובה עבור רבים מהם היא בית אבות. יותר ויותר קשישים מעדיפים לעבור מדירותיהם לפנסיונים פרטיים, לחלקם אין קרובי משפחה שיכולים לעזור בטיפול, והם רוצים לחיות בתנאים נוחים, שם מבשלים עבורם, מנקים באופן קבוע ויש הרבה אנשי שיחה מעניינים ופעילויות שונות בסביבה. כיום ישנן חברות שמספקות עבורכם ייעוץ והכוונה לבתי אבות, המסוגלות להתאים את בית האבות לצרכים של הקשיש. חברה כזו היא בית להורים, המספקת שירותים אלו וגם מסייעת בבחירת שירותי מטפלים סיעודיים.

למה בית אבות?

לעתים קרובות, אנשים בגיל השלישי הם בעלי בעיות בריאותיות או מוגבלי נגישות ודורשים טיפול מקצועי, גם מסביב לשעון. שינוי הסביבה מספק לא רק טיפול, אלא גם עוזר להם לגלות מחדש את משמעותם, מטפח עבורם קשרים חברתיים, משאיר אותם פעילים ומאפשר שמירה על בריאות נפשית מספקת. מוסדות אלו מספקים חדרים מאובזרים, בידור וטיפול רפואי לקשישים. הם דואגים לצרכיהם, עוקבים אחר מינון התרופות ומקפידים על תזונה מאוזנת. בית אבות בפתח תקווה, בתל אביב, או בכל מקום אחר בארץ, יכול להציע לאנשים בגיל השלישי אנשי צוות מקצועיים ומנוסים. בשטח של בית האבות יש חדר אוכל, מועדון, קפטריה, חצר פנימי להליכות ועוד. בשעות הפנאי ניתן להצטרף לחוגים שונים כגון: יוגה, יצירה, שירה וכו'.

בחירת בית האבות הטוב ביותר

נכון להיום יש הרבה בתי אבות בצפון, בדרום ובמרכז הארץ, אבל איך לבחור את הבית אבות הכי טוב בשביל  קרובי המשפחה האהובים שלכם? אנשים מבוגרים לא אוהבים שינוי, אז מומלץ לחפש מוסד שקרוב לביתם ולעיר אותה הם מכירים, כמו כן, חשוב להתחשב גם בקרבת המקום אל מקום המגורים או העבודה שלכם. במצב כזה יש חשיבות רבה למרחק אם רוצים לשמור על קשר טוב.  כשאתם בוחרים בית אבות לבני המשפחה שלהם, חפשו מקצועיות של העובדים, ציוד מתאים, תראו האם המקום נקי, מה הזמינות של מתקני הבידור, שיעורים אישיים וקבוצתיים. בית האבות הוא הכתובת החדשה לקשישים, לכן כדאי לוודא שמדובר במקום הראוי. חברת בית להורים מספקת שירות לאנשים בגיל השלישי. נציגי החברה המנוסים יכולים לכוון אתכם לבית אבות שהכי מתאים לקרוב המשפחה הקשיש שלכם. אצלם תקבלו יעוץ מלא והסברה לגבי כל בית אבות שתהיו מעוניינים בו. פנו לבית להורים עוד היום כדי לקבל עזרה מתאימה.

עסקים נוספים במגזין
פוליש לרצפה ישנה
פוליש לרצפה ישנה הוא פתרון מצוין לכל מי שמעוניין לחדש...
לא בא ברגל- למה כואבות לנו הרגליים
אתם לא ספורטאים ידועים ובאופן כללי לא חובבים אדוקים של...
מיתוג שולחן יום הולדת
הבן שלכם חוגג יום הולדת 10 והחלטתם להשקיע באירוע שאתם...
מסעדה בחיפה מומלצת
מידי פעם אתם רוצים לאכול טוב מבלי לבשל? רוצים שמישהו...
תהליך גירושין מסודר ומקצועי עם עורך דין מומחה במרכז
תהליך גירושין הוא תהליך מורכב שבו הצדדים נדרשים לשכור את...
קבלן בניין בירושלים
קבלן בניין הוא איש מקצוע אשר אחראי על עבודה הבנייה...
הובלות בהרצליה
לא אחת קורה לכם שאתם רוצים לעבור דירה? פעם בכמה...
אולמות אירועים בדרום
מחפשים מקום לאירוע שלכם? המדריך הבא יעשה לכם סדר. אין...
הובלות קטנות בתל אביב
שירותי הובלות קטנות בתל אביב הפכו להיות יותר ויותר נפוצים...
אלכוהול לאירועים
אם יש משהו שאי אפשר לוותר עליו באירועים מסוגים שונים,...
דילוג לתוכן