הכשרת מאמנים אישיים ברמה הגבוהה ביותר

הכשרת מאמנים אישיים ברמה הגבוהה ביותר
Credit: Pixabay.com

עולם הקואצ'ינג נמצא כיום בנסיקה אדירה ואין על כך כל פלא. רבים מזהים את היתרונות בתהליכי הליווי הללו וככל שהתהליכים הללו נעשים על ידי מאמן מוכשר, ניתן להפיק מהם ערך רב. אם גם בך פועמת התשוקה להנהיג, לייעץ ולהוביל תהליכים, קורס מאמנים עשוי להיות המקום הנכון עבורך. במסגרת ההכשרה יהיה באפשרותך לקבל מגוון כלים שישמשו אותך בהיבטים רבים בחייך.

בין אם יש בבעלותך עסק פרטי או אם הובלת תהליכים בארגונים במסגרת משרה ניהולית, בוודאי צברת לא מעט ניסיון בהובלת תהליכים ורכשת כישורי מנהיגות כאלו ואחרים. כיום, בוחרים מנהלים רבים להעשיר את הכישורים והניסיון שלהם עם קורס קואצ'ינג. הכשרה מסוג זה יכול להוסיף רובד עמוד ורחב יותר לתחום העיסוק שלך ולספק בידיך סט מיומנויות שיאפשרו לך לנהל יותר טוב ולהנחות אחרים בדרך אל מימוש עצמי והבאה לידי ביטוי של כלל הכישרונות והכוחות הטמונים בהם. קבוצת גישות למצוינות מציעה את אחת התוכניות המובילות כיום להכשרת מאמנים ומנוהלת על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם. אנו מזמינים אותך למסע שבסופו יעמוד לרשותך הכוח המופלא לחולל שינויים משמעותיים בחייהם של רבים.

הכשרה מקיפה – גם בלמידה מרחוק

כולנו זקוקים בשלבים מסוימים בחיינו להכוונה וייעוץ. מאמן אישי מלווה מאומנים, מסייע להם לזהות את החוזקות הטמונות בהם, לאתר את החסמים העומדים בדרכם ולפתח את המיומנויות הנדרשות כדי להתגבר עליהם ולהביא לכדי מיצוי את החוזקות שלהם ביעילות. מדובר בתהליך מעצים ומוכוון תוצאות שעשוי להיות משמעותי מאוד עבור המאומן.

אנו יודעים עד כמה התקופה הזו בוודאי מורכבת עבורך ורוצים להעניק לך את התנאים הטובים ביותר ללמידה יעילה. לכן, אנו מאפשרים לך לעבור את תוכנית ההכשרה גם בלמידה מרחוק. ניתן לעבור דרכנו דרך זום הדרכה בתחום הקואצ'ינג לצד תוכניות הכשרה רבות אחרות בתחום הניהול, הייעוץ הארגוני ובמגוון תחומים מעשירים אחרים.

כל הכלים שהארגון שלך זקוק להם

אנו מציעים טווח רחב של שירותי הדרכה והנחיה שיהפכו את המנהלים שלך לטובים יותר ויספקו כלים חדשים לצוותי העובדים שלך. לאורך השנים, סיפקנו הרצאות לארגונים מכל המגזרים והגדלים בארץ והעמדנו לרשותם שנים רבות של ניסיון וידע מקצועי רחב יריעה. נשמח ללוות גם אותך בתהליך המעצים והחשוב הזה וליהנות מכל היתרונות שהוא טומן בחובו. למידע נוסף על קורס המאמנים שלנו ועל מגוון תוכניות הכשרה נוספות, אנו זמינים עבורך בכל עת במספר 077-9973041.

עסקים נוספים במגזין
מכון איכותי ומדויק
בעידן של היום אנשים רבים מכורים לאלכוהול שכן אלכוהול נחשב...
הכשרת מאמנים אישיים ברמה הגבוהה ביותר
עולם הקואצ'ינג נמצא כיום בנסיקה אדירה ואין על כך כל...
בדק בית 360
בדק בית 360
עומדים בפני עבודות שיפוצים בבית או בנייה של אחד? עתה...
עמיחי מרקס
עמיחי מרקס
מהיום גם המשפחה שלכם יכולה לנשום לרווחה. החובות הכלכליים לא...
אשר אביזמר - בטיחות לעד בע"מ
אשר אביזמר - בטיחות לעד בע"מ
עלינו לפעול לשמירה על סביבת עבודה בטוחה. נוכל לעשות זאת...
שמואל מאיר - מאמן אישי ועסקי
שמואל מאיר - מאמן אישי ועסקי
בכולנו טמון הפוטנציאל להגשים את שאיפותינו – ולחיות את חיינו...
מרכז בראשית
מרכז בראשית
"מרכז בראשית", בראשותה של שרית מרדכי, מספק מענה למגוון קהלים...
אירית בוטבול-עובדיה
מדרונות חייה של אירית בוטבול-עובדיה הובילו אותה לדרכים סבוכות, ולאתגרים...
סוניה יפעת יובל
סוניה יפעת יובל
החיים מובילים אותנו בדרכים שונות ומציבים בפני כל אחד ואחת...
חברת פלגי מים
חברת פלגי מים
תחום התמחותה של חברת פלגי מים הוא התשתיות הזורמות. בין...
דילוג לתוכן