פרופיל חברה לפייסבוק

כיום יותר ויותר עסקים, משתמשים במידיות חברתיות על מנת לשווק את עצמם ולהגיע לכמה שיותר לקוחות. ההתנהלות הזו במידיות חברתיות שינתה את הדרך שבה עסקים מוצאים היום לקוחות ויותר מזה, שינתה את חוקי כתיבת פרופיל חברה.

  • כשאנו כותבים פרופיל חברה לעסק שלנו, היום חשוב לדבר בשפה גלובלית, אין זה אומר שהפרופיל חייב להיות כתוב בכמה שפות, אך הוא בהחלט צריך להציג יכולות מצמצמי פערים. אם בעבר כל בעל עסק יכול היה לתת שירות ללקוחות באזור שלו, היום בעידן הפייסבוק העולם הפך מקום קטן, האינטרנט הפך את המרחק לקצר ובהחלט ניתן למצוא עסק שיושב בישראל ונותן שירות ללקוח בחו"ל
  • כמו כן, כשאנו כותבים פרופיל חברה למדיה חברתית כמו פייסבוק, פרופיל החברה הופך להיות חלק מתהליך. כל בעל עסק יכול לפתוח היום עמוד עסקי ולשווק לצד הפרופיל בתמונות, סיפורים, חוויות ומידע אודות העסק, החל מהמלצות לקוח ועד לשיתוף בתהליכים עסקיים ואישיים. טשטוש גבולות זה מחייב התאמת פרופיל חברה יצירתי, אשר משלים את האג'נדה
  • כמובן שאין זה אומר שהדבר צריך לבוא על חשבון מקצועיות ובהירות. פרופיל חברה לא רציני, כתוב בסלנג ייתפס כלא אפקטיבי גם במדיה חברתית
  • כשאנו כותבים פרופיל עסקי בפייסבוק חשוב מאוד לחשוב על אלמנט התגובה והשיתוף. כיום כל לקוח פוטנציאלי יכול להביע את דעתו על הפרופיל שלנו, לתת הצעות לשיפור וייעול מה שהופך את השיווק העסקי לשיווק שיתופי .
  • לא פחות חשוב, היות ופייסבוק זהו פורמט משתף, המטרה שלנו בכתיבת פרופיל חברה צריכה להיות יצירת עניין והפגנת מקצועיות שתגרום לכמה שיותר אנשים לרצות להעביר את הפרופיל הלאה, לחברים אחרים. ברגע שהפרופיל שלנו הופך להיות ויראלי אנו מגדילים באופן פסיבי את החשיפה לעסק ויכולים להגיע לעוד לקוחות.

 

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: