פרופיל חברה למקצועות חופשיים

כמה פעמים נזקקתם לאינסטלאטור בדחיפות ומבלי להכיר אחד באופן אישי שלפתם את השם הראשון שעלה תחת קטגורית "אינסטלציה" בדפי זהב? כמה פעמים קרה שהמזגן קיצר את החשמל בבית ומתוך מחסור מזמן ומן תבוסה מראש שודאי גם ככה לא תדעו דבר או חצי דבר על מי שתזמינו אל תוך ביתכם כדי לפתור את הבעיה, פשוט פניתם למקרר וחייגתם את המספר הראשון שראיתם על המגנט?
האמת הלא כל כך נעימה היא שחלק לא מבוטל מהעבודה שמגיעה לנותני שירות במקצועות החופשיים מגיע ממש במקרה. מתוך מאות שמות ברישות של דפי זהב ובחוברות ה"מקצוענים", שם כזה או אחר לרוב נבחר באופן אקראי לחלוטין, ואיתו גם לקוח אשר, מאחר וההיכרות כבר נעשתה, הרבה פעמים הופך ללקוח חוזר.
החדשות הטובות הן שזה לא חייב להיות ככה. על ידי בניית פרופיל חברה ולשווקו ממש באותן מערכות המידע, ניתן להבדיל את השרות שלך מאלפי האחרים אשר מתחרים על אותו פלח שוק, להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים ולבנות מערך לקוחות חוזרים.
פרופיל חברה הוא למעשה כרטיס הביקור שלך. הוא משמש הרושם הראשון שניתן ללקוחות לגביך. על מנת שיהיה יעיל עד כמה שאפשר, פרופיל החברה צריך לתת מענה מידי, פשוט וברור לגבי מי אתה ומה השרות אותו אתה מציע, באילו אזורים אתה עובד, מה הזמינות שלך, איזה ניסיון יש לך, ואיזו אחריות אתה נותן על עבודתך.
למעשה מדובר באסטרטגית תדמיתנות, בה פרופיל החברה מוכר תדמית מסוימת של השרות ושל נותנו. במיוחד בענף המקצועות החופשיים, כשנותן השרות הוא ליבת העסק, חשוב להגדיל ולדבר על עליך- נותן השרות עצמו, וזאת בכדי לתת תחושת היכרות ואמינות.
מעבר לכך, אולי הנקודה החשובה ביותר לזכור במהלך כתיבת פרופיל חברה היא נושא הייחודיות. חשוב לאפיין את  השרות ונותנו באופן שיבדיל אותם מאחרים הנותנים את  אותו השרות. מאחר והתחרות קשה כל כך, הסיכוי שלקוח יפנה אליך שלא בדרך השרירותיות תלוי בכך שיוכל להבחין בך מבין המון ההיצע. תוכל, לדוגמה, לדבר על ניסיונך הרב, או לספק תמריצים כדוגמת זמינותך בכל שעות היום והלילה בתעריף אחיד, או שרות הגעה תוך זמן קצוב מרגע יצירת הקשר. אילו הן רק כמה רעיונות למיני הדרכים שבהם תוכל להבדיל עצמך מן התחרות.
ולעניין הכתיבה עצמה, יש לשמור על תיאורים מהודקים ועניינים, משפטים קצרים ואינפורמטיביים שלא מלאים את הקורא. כדאי, באם אפשר, לפרק את עמוד הפרופיל לתתי נושאים כגון "מי אני?" "ניסיוני" "אזורי שרות" וכו', ותחת כל אחד מאלה להוסיף פיסקה קצרה ותמציתית בה ניתנת התשובה.
חשוב אפוא לזכור שמתוקף היותו של פרופיל חברה פריט שיווקי ממוקד, לא רצוי שיעלה באורכו על עמוד אחד. וכמובן שבכל הנוגע לכתיבת פרופיל החברה, ישנה חשיבות ברורה לאיות ודקדוק נכון אשר יעבירו את תחושת הרצינות המתבקשת.

 

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: