פרופיל חברה לעסקים

רושם ראשוני הוא רושם המנחה את כולנו בחיי היומיום. נסו להיזכר באנשים סביבכם, בין אם מסביבת העבודה או חייכם החברתיים, ואחד הזכרונות הראשונים שיעלו יהיה מה חשבתם עליהם בהתחלה. לטוב או לרע רושם ראשוני נוצר במהירות של דקות ספורות ואינו נמחה בנקל. למרות שהוא ניתן לשינוי תכופות הוא מעצב את יחסנו העתידי כלפי המושא, לפחות עד שיוחלף על ידי רושם משני ומדוקדק יותר.

 

פרופיל חברה אינו שונה מבחינה זו מכל רושם ראשוני אחר ובעל אותה חשיבות קריטית להמשך היחסים, ובאופן ישיר גם חשיבות להצלחת החברה. לעומת רושם ראשוני הנוצר בין חברים לעבודה, לכיתה וכיו"ב חשיבות פרופיל חברה משליכה על שיווקיות עסקית ובכך נהפך הרושם שהיא טווה אצל הלקוח הפוטנציאלי לכלכלי ורווחי בפוטנציה ולכן חשוב לנצל את דלת זו להפגנת רושם ראשוני חיובי ככל האפשר.

 

פרופיל חברה הוא מסמך המציג את החברה ואת תחומי הנגיעה שלה בצורה קצרה ועניינית. המסמך מיועד ללקוחות פוטנציאליים על גווניהם השונים, חדשים אך גם ישנים. בפרופיל נהוג לציין פרטים כמו מי מנהל את החברה, מהם תחומי ההתמחות שלה והמחלקות הקיימות בה, וכמה שנים היא קיימת בשטח. ניתן לשלב בפרופיל לקוחות קיימים על מנת להראות שהחברה פעילה ומביאה תוצאות בשטח אבל רצוי שלא לייחס לנושא חשובית מעבר לזו המשנית. גם אם החברה קיימת זמן קצר ללא פרופיל חברה היא 'מאבדת מניות' ויכולת המכירה שלה נמוכה יותר ולכן פרופיל חברה ראוי שיהיה קיים ושיבנה בשלבים מוקדמים יחסית.

 

זכרו שכמו כל מוצר אחר, גם פרופיל חברה הוא מוצר שניתן להכינו בצורה יותר ופחות יעילה ושיווקית. פרופיל יבש מדי, או כזה שנראה כמו קורות חיים, למשל, לא יזנק לתודעת הקורא ולא ישאיר עליו שום רושם שהוא או אף עלול להשאיר רושם של חוסר מקצועיות שכן גם אופן הכתיבה עצמו, ולא רק התוכן, משליך על איך שהחברה נתפסת. לעומת זאת פרופיל המתאר פן יחודי של החברה בצורה נלהבת וברצף כתיבה בין המשפטים והפסקאות יצור רושם חיובי אצל הקורא ויקדם את העסק שלכם לקראת לקוחות חדשים.

כאמור, התוכן המובא בפרופיל חברה חובה שיהיה קצר וענייני. חשוב לא לעייף את הקהל עם מניירות הלקוחות מעולמות שיווקיים ולדבר ישר ולעניין ובשפה בהירה וברורה, אם כי לא נמוכה מדי. זאת כיוון שחשוב לפרופיל להיות מובן לקשת לקוחות רחבה ולא להצטמצם לנישה ספציפית. מעבר לסעיף התוכן חשוב לדאוג למימד הפרקטי, הוא דרכי התקשורת עם החברה. חשוב לייצר מספר אפיקי תקשורת בהן יכול הלקוח ליצור קשר עם החברה וכמה שיותר מהם. זאת על מנת שהמומנטום ישמר ותיבנה הרגשה של יחס אישי וייעוץ, שהן תכונות שכל לקוח אוהב ומעריך וגם לשדר מקצועיות.

 

 

 

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: