פרופיל חברה, גוף ראשון או שלישי

כתיבת פרופיל חברה בגוף ראשון
ראשית, בעת כתיבת פרופיל חברה, כל עסק צריך לשאול את עצמו מה הוא רוצה לשדר.
כתיבה בגוף ראשון, אני, נתפסת כאישית יותר ולכן בדרך כלל בוחרים בה עסקים אשר מהות העבודה שלהם הינו קשר עם לקוחות, כמו טיפול, ייעוץ. בדרך זו, של פרופיל חברה בגוף ראשון, מאפשר נותן השירות מקום להתחבר אליו, להכיר אותו קצת יותר טוב, להזדהות, להתקרב.
טכניקה זו טובה אגב גם כאשר אנו רוצים לשלב בפרופיל חלק מהסיפור האישי שלנו, איך הגענו לעסק, מה החזון שלנו, כך שאנשים יוכלו להתחבר אל העסק ממקום יותר אישי.

 

מעבר ליצירת קרבה עם הקורא, כתיבת פרופיל חברה בגוף ראשון מתאימה לעסקים או לנותני שירות, אשר אינם מבקשים להציג עצמם כגדולים מדי, זאת על מנת לא ליצור רתיעה.

 

כתיבת פרופיל חברה בגוף שלישי
כתיבת פרופיל חברה בגוף שלישי מתאימה לחברות או עסקים של אדם אחד, אשר מבקשים להיראות כחברה לכל דבר ולא כנותן שירות. כאשר אנו בוחרים לכתוב פרופיל חברה בגוף שלישי, עלינו להבין מראש מה אנו מבקשים לשדר. חשוב מאוד לקחת בחשבון מי הקהל שלנו, עסקים קטנים, מוסדות וגופים ציבוריים, האם אנו עוסקים בתחום שבו יש הרבה מתחרים גדולים.

 

להחלטה האם פרופיל חברה צריך להיות בגוף שלישי שיקולים רבים, הנה כמה נקודות שחשוב לתת עליהן את הדעת.

 

האם אני לא יוצר ציפיות לא נכונות. גם כאשר כותבים פרופיל חברה בגוף שלישי, חשוב מאוד לוודא שלא מציגים את העסק באור לא נכון. אם אתם עסק של בן אדם אחד, רצוי שלא לציין שיש לכם מספר מחלקות, אם אתם היחידים שנותנים את השירות, אל תציגו זאת כאילו יש לכם הרבה נותני שירות, אחרי הכול, אותו אדם יכול להפוך ללקוח שלכם ואז הוא יראה שכל ההתקשרות היא מולכם.

 

שימו לב שאתם לא מרחיקים את קהל היעד שלכם. אם תציגו את עצמכם כחברה גדולה למרות שאתם בעצם עסק קטן, יכול להיות שתיצרו רתיעה אצל מתעניין מתאים. מבחינתו לקיחת שירות מחברה גדולה כל כך, כפי שהוצג בפרופיל חברה, יכול להיות עסק יקר, אולי פחות אישי, ולכן בלי לשים לב, מילים גדולות מדי יכולות לגרום לכם לאבד לקוח.

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: