פרופיל חברה שיווקי

פרופיל חברה טוב מציג ללקוח הבא את העסק שלכם, בלי שתצטרכו להכביר במילים, אבל יותר מזה, פרופיל חברה טוב אומר ללקוח הבא מה אתם יכולים לעשות למענו ואיך תעשו את זה אחרת.

 

עסקים רבים נדרשים לשלוח פרופיל חברה כתנאי מקדים לפגישה, אחרים מוסרים פרופיל חברה בעת פגישה פנים מול פנים, מעלים את הפרופיל לאתר אינטרנט או מפרסמים אותו על גבי פולדר או פליירים. לא משנה באיזו דרך תבחרו להגיע ללקוח שלכם, כתיבת פרופיל חברה שיווקי ונכון, ייתן לכם את יריית הפתיחה הטובה ביותר

 

קודם כל מדובר בדרך שבה אתם מתייחסים לעצמכם ולעסק שלכם. כאשר מתעניינים יוצרים קשר עם עסק, על מנת לקבל את שירותיו, הם מצפים לקבל מענה מעסק שמכבד את עצמו, אחד כזה שאין לו פרופיל חברה משדר חוסר רצינות.

 

לא פחות חשוב, פרופיל חברה מאפשר לכם לספר בנשימה אחת, בצורה ייצוגית, אודות מערך השירותים שלכם, כך שאם לקוח מתעניין באחד או יותר מהשירותים שאתם נותנים, הכול יהיה מאוגד עבורו בפרופיל. בדרך זו אתם מגדילים את השיווק למול מי שפנה אליכם לגבי שירות או מוצר ספציפיים ויכולים להפוך לקוח, ללקוח גדול יותר.

 

אחד הדגשים שלנו בפרופיל חברה הוא הפן השיווקי. איך אני מציג את עצמי למול הלקוח, איך אני נותן לו להרגיש, איך אני מעורר אצלו את התחושה שאני הפתרון הנכון עבורו. זהו המקום לפרט את היתרונות שלכם על פני ספקים אחרים, בין אם בשיטת עבודה, תנאי תשלום, מוצרים או שירותיים ייחודיים, שירותים משלמים הניתנים תחת קורת גג אחת, אחריות ועוד.

 

חשוב לזכור, פרופיל חברה הוא הקשר הראשוני עם הלקוח, הפנים שלכם בחוץ למול מי שרוצה לעבוד איתכם ולכן חשוב שהוא יהיה מקצועי, רהוט ושיווקי. רק כך הוא יעשה עבורכם את העבודה ויביא לכם לקוחות חדשים

 

 

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: