פרופיל חברה נכון

כתיבת פרופיל חברה מקצועי יכולה לעשות הבדל מהותי בעסק שלכם. כאשר כותבים פרופיל חברה חובה לשים לב לפרמטרים שונים כמו התאמה לקהל יעד, הצגת ייחודיות העסק ועוד. רוצים להגיע ללקוחות חדשים, כך תעשו את זה נכון באמצעות פרופיל חברה.

 

כאשר אנו כותבים פרופיל חברה אנו למעשה מבקשים להגיע לקהל הנכון שלנו. הקהל שיהפוך בסופו של דבר ללקוח הבא שלנו. הדרך שבה אנו מציגים את עצמנו, המסר שאנו מעבירים, כל אלה מבססים את המיתוג העסקי שלנו ואת הייחודיות שלנו למול ספקים אחרים באותו התחום.

 

פנייה אל הקהל הנכון. לפני כתיבת פרופיל חברה, הגדירו מיהו למעשה הקהל הנכון שלכם. אותו קהל שצריך את השירות או המוצר שאתם מציעים. לכל עסק יש קהל נכון יותר עבורו, בין אם מדובר באימהות, עסקים או צעירים. נסו לאפיין את הקהל שלכם, על ידי חיתוך כמה שיותר מדוייק ובדיקה של לקוחות עבר, בדרך זו תדעו באיזו שפה לפנות אל הקהל שלכם, כך שימצא את עצמו בטקסט.

 

מציאת נקודות החוזק שלכם. כל עסק חייב לשלב בפרופיל חברה את נקודות החוזק שלו, אותו בידול שגורם לו להיות אטרקטיבי יותר מספקים אחרים. אם אתם עובדים בשיטה אחרת, מספקים מוצרים נלווים, עובדים בכל חלקי הארץ, נותנים מענה תוך זמן מועט, כל אחד מהיתרונות הללו יכול למקם אתכם במקום טוב יותר ביחס לאחרים ולכן חייב להופיע בפרופיל שלכם.

 

שפה ברורה ורהוטה. כל המאמץ השיווקי שתשקיעו לא יניב פירות אם הפרופיל שלכם יהיה כתוב בשפה מסובכת מדי . כל עסק מכיר את הקהל שלו, כל עסק יודע איך הפרופיל שלו אמור לייצג אותו, הקדישו מחשבה וזמן לעריכת הטקסט ולכתיבה נכונה.

 

בחרו פורמט באורך מתאים. מצד אחד אין אנו רוצים כי פרופיל החברה שלנו יהיה ארוך ומסורבל, מצד שני פרופיל קצר עלול להיתפס כלא מקצועי. על מנת להשיג תוצאות נכונות, אורך הפרופיל חייב להיות סביר, זאת כמובן בהתאם לסוג העסק, כמות המחלקות שבו, האנשים העומדים מאחוריו ועוד.

 

ציינו כל אמצעי התקשרות. מטרת הפרופיל בסופו של דבר הינה לסייע ללקוחות פוטנציאלים להתרשם מהמומחיות שלנו ולהפוך ללקוחות. הלקוח הבא שלכם לא צריך להתאמץ על מנת להשיג אתכם ולכן במידה ופרופיל החברה לא יושב באתר, אל תשכחו לציין פרטי התקשרות ברורים.

 

פרופיל חברה נכון הינו פרופיל חברה שנכתב עבור הלקוח, תוך מחשבה מה אנחנו יכולים לעשות עבורו. יש מי שרואה בפרופיל חברה הזדמנות להעביר את האני מאמין שלו, את החזון או הסיפור שהביאו את העסק לאן שהגיע. טקסט זה יכול להשתלב כחלק אינטרגלי מפרופיל חברה רק כאשר יש לו מה לתרום בפן השיווקי והעסקי למול הלקוח שלנו.

 

 

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: