פרופיל חברה לבעל מקצוע

פרופיל חברה הוא למעשה אותו מסמך ייצוגי אשר מאפשר לנו להציג ולשווק את העסק, בפני לקוחות פוטנציאלים. פרופיל חברה טוב מתמקד ביתרונות של העסק שלנו למול ספקים אחרים ומציג את מכלול הפעילות, תוך דגש על ראייה שיווקית רחבה. פרופיל חברה טוב יודע להציג את העסק שלנו כפתרון המושלם ללקוח האידיאלי, אך מה קורה כאשר מה שאנחנו מוכרים בעצם זה את עצמנו?

 

עסקים רבים הינם עסקים אשר מתבססים על ניסיונו של בעל העסק באופן מלא. כלומר שבעל העסק משווק את עצמו כיועץ, כמדריך. במקרים אילו יכול פרופיל החברה להתמקד באדם ולא בעסק, איך עושים זאת הכי נכון.

 

שילוב של גוף ראשון בפרופיל חברה- ברוב המקרים פרופיל חברה נכתב בגוף שלישי אולם במקרה ואנו עוסקים בפרופיל חברה לעסק אשר מתבסס על ניסיונו ושמו של בעל העסק, למעשה העסק הוא אני. ניתן לכתוב את פרופיל החברה בגוף ראשון או לשלב פסקאות בגוף זה לאורך הפרופיל. שימוש בגוף ראשון יוצר תחושה של קרבה ושל יחס אישי ולכן מומלץ להשתמש בו כאשר אנו כותבים פרופיל חברה המשווק את בעל העסק.

 

יצירת מכנה משותף כאשר אנו למעשה מבקשים לשווק את עצמנו בפרופיל החברה, אחת הדרכים להגיע אל הלקוח שלנו היא באמצעות יצירת מכנה משותף. תנו ללקוח להרגיש שאתם מבינים אותו, מודעים לבעיה שהייתם במצב שלו, שפגשתם אנשים אחרים במצב שלו. פרופיל חברה אשר מתמקד באדם צריך לתת תחושה של יחד נעשה את השינוי.

 

צרו אמינות שדרו מקצועיות אם אתם משווקים את עצמכם בפרופיל החברה אתם חייבים לגרום לאדם בצד השני לסמוך עליכם. זה הזמן לספר על הניסיון שלכם בתחום, על המוניטין שצברתם במהלך השנים. פרופיל חברה המתמקד באדם חייב למכור את האדם והדרך הטובה ביותר לעשות זאת הינה באמצעות יצירת אמינות. תנו לקרוא להרגיש שהוא בידיים טובות.

 

הוסיפו תמונה אישית- על מנת לחדד את הקשר האישי, מומלץ להוסיף לפרופיל חברה המתמקד בבעל העסק, תמונה אישית של בעל העסק, כך שאותו קורא יוכל לראות את הפנים שלכם, להכיר אתכם ולחוש קרוב יותר אל בעל המקצוע שהוא בוחר.

 

 

 

 

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: