האם לעצב פרופיל חברה

עסקים רבים, בעיקר עסקים מתחילים, מתלבטים פרופיל חברה צריך לשבת באתר האינטרנט או דווקא חשוב להדפיס אותו ולצרף אותו לחומר הפרסומי. מה נכון יותר מבחינה שיווקית, מה יעבוד טוב יותר על הלקוח שלהם.


התשובה לשאלה זו טמונה למעשה בשיטות השיווק שהעסק מאמץ. אם מדובר על עסק שרוב פעילות השיווק שלו נעשות באינטרנט, כלומר אין יציאה לשטח, אין פגישות פרונטאליות עם לקוחות פוטנציאלים, אין שום חומר שיווקי אחר מודפס ולמעשה אין כמעט שיווק שאינו און ליין, אותו עסק יכול לוותר בשלב זה על עיצוב והדפסת הפרופיל ולשים את הפרופיל רק באתר


יחד עם זאת, חשוב מאוד לשים לב כמה מההתקשרות שלנו עם לקוח פוטנציאלי היא דווקא התקשרות הנעשית במייל. גם אם פרופיל החברה שלנו יושב באתר האינטרנט שלנו וגם אם בחתימת המייל מופיעה כתובת האתר, חלק גדול מהעסקים עדיין מצרפים מסמך מעוצב של פרופיל החברה להתכתבות ראשונית עם לקוח, כך שאותו לקוח יכול להתרשם מהמומחיות, הניסיון והבידול שלנו בלי שיצטרך להתאמץ ולהיכנס אל האתר. שיטה זו מוכיחה עצמה בשטח ומומלץ מאוד לאמץ אותה.
כמו כן, במידה ואכן אתם משלבי בין שיווק באמצעות האינטרנט לבין שיווק פרונטאלי, אל תוותרו על הפקת פרופיל חברה איכותי ברמה גבוהה, כך שכאשר אתם מגיעים לפגישות תוכלו לחלק חומר עדכני ושיווקי שייצג אתכם נאמנה.


טיפים לעיצוב נכון של פרופיל חברה.
-הקפידו על אחידות בין הטקסט באתר לטקסט המודפס.  יש עסקים אשר רואים בעיצוב פרופיל חברה לדפוס, הזדמנות להפוך את הפרופיל לפלייר, מתוך מחשבה שאם כבר מדפיסים, נדפיס משהו שונה. פרופיל חברה הוא לא פלייר. אם אתם רוצים וצריכים פלייר שיווקי עשו זאת, לא על חשבון הפרופיל הייצוגי של העסק שלכם.
- שימרו על קו עיצובי אחיד. פרופיל חברה לדפוס פותח בפנינו אפשרויות רחבות יותר מבחינה עיצוב, אולם גם כאן מומלץ לשמור על תבנית העיצוב באתר, לפחות ברמת הצבעים והלך הרוח הכללי. זכרו תמיד, החומר הפרסומי שלכם צריך לדבר באותה שפה ולהציג מיתוג אחד למול הלקוח, כך שיזהה אתכם עם צבע או אלמנט מסוים.
- שלבו תמונות בפרופיל חברה מודפס- במידה והינכם מעצבים פרופיל חברה לדפוס, מומלץ לשלב בו תמונות. תמונות יוצרות קרבה, בונות יחס אישי והן מהוות כלי נהדר למיתוג עצמי. אם אתם בפרונט של העסק שלבו תמונה אישית שלכם, אם יש לכם פרויקטים שביצעתם שלבו תמונות שלהן
שלבו לוגו בפרופיל חברה- אם יש לכם לוגו, כל חומר פרסומי שאתם מפיקים כולל פרופיל חברה, חייב להכיל את הלוגו, סימן ההיכר של העסק.

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: