פרופיל חברה לשימור לקוחות


פרופיל חברה נכון מסייע לנו למשוך לקוחות חדשים, ליצור עניין בשירות או במוצר שלנו ולהפוך מתעניינים ללקוחות. הפרופיל שלנו הוא כלי שיווק אפקטיבי בהצגת העסק למול מתעניינים חדשים, אבל אם תדעו לעבוד איתו נכון, תוכלו לשמר בעזרתו גם לקוחות קיימים ולהפוך לקוח ללקוח חוזר.איך עושים זאת באמצעות פרופיל חברה, הנה כמה דברים שאתם כבעלי עסק חייבים לדעת רגע לפני כתיבת פרופיל חברה שיתאים גם ללקוח קיים.
כתבו את פרופיל החברה מתוך מחשבה שכל לקוח הוא לקוח חוזר- עסקים רבים כותבים פרופיל חברה תוך הסתכלות רק על הלקוח החדש, זה שהם עדיין לא כבשו. פרופיל חברה צריך להתאים ולשמש גם לקוח קיים היות ולקוח מרוצה תמיד יעדיף לחזור אליכם ולא לרכוש מספק אחר. כאשר אתם כותבים פרופיל חברה, חישבו מה אני יכול לכתוב כך שהלקוח יחזור אל פרופיל החברה שלי בכל פעם שהוא צריך שירות או מוצר בתחום בו אני עוסק, איך אני הופך להיות הכתובת שלו לכל מענה ....פיננסי, טכנולוגי...שיווקי וכו.
הדגישו בפרופיל חברה את טיב וזמינות השירות- כאשר אנו כותבים פרופיל חברה, אנו חייבים לתת מידע אודות טיב וזמינות השירות שלנו, כך שלקוחות קיימים יידעו מתי הם יכולים לפנות אלינו על מנת להזמין עוד מוצרים או לקבל עוד שירותים.  המטרה שלנו בפרופיל חברה היא למשוך כמה שיותר לקוחות ולעודד פניות ורכישות חדשות. רכישות חדשות יכולות להתבצע גם על ידי לקוח קיים ולכן תנו לו כמה שיותר מידע אודות דרכי התקשרות. אם יש לכם צ'אט און ליין או מספר שירות לקוחות פעיל, ציינו זאת.תנו תחושה שאתם שם בשבילו, מוכנים לשרת אותו שוב מתי שרק יצטרך.
השתדלו להציע בפרופיל חברה מוצר לווי ותמיכה משלימים- הדרך הטובה ביותר לשמר לקוחות או להפוך לקוחות קיימים ללקוחות חוזרים, היא באמצעות נתינת שירותי תמיכה ארוכי טווח. אם למשל אתם מוכרים מחשבים ומדפסות, ניתן לציין בפרופיל החברה כי כל לקוח שרכש מחשב יכול לרכוש אצלכם תוכנות במחירים מוזלים, שנה מהרכישה. בדרך זו אתם משיגים שני דברים. גם יתרון פרסומי למול מתעניינים חדשים וגם הבטחה כי חלק מהלקוחות שכבר רכשו מחשב, ישמרו את פרופיל החברה שלכם ויהפכו להיות לקוחות חוזרים במהלך השנה.

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: