פרופיל חברה מותאם לגוגל

פרופיל חברה באינטרנט מציג את העסק שלכם ומטרתו לשווק אתכם בפני כל מי שגולש באינטרנט ומחפש שירות בתחום בו אתם עוסקים. בעת כתיבת פרופיל חברה יש לשים לב לפן שיווקי ואינפורמטיבי, אך לא פחות חשוב יש להתאים את כתיבת הפרופיל למנועי החיפוש.
נשאלת השאלה האם ההתאמה לגוגל צריכה לבוא על חשבון דברים אחרים בפרופיל חברה והתשובה היא, לחלוטין לא. פרופיל חברה נועד על מנת לייצג אתכם ואת העסק. הוא אינו מאמר מקדם, אינו עוסק בנושא מסוים וכבעלי עסק המחוייבות הראשונה שלכם היא קודם כל שיווקית.
אבל, וזה אבל חשוב. פרופיל חברה בהחלט יכול לתת מקום למילות מפתח מקדמות, איך עושים זאת הנה כמה טיפים לכתיבת פרופיל חברה מותאם גוגל
·         צרו רשימת מילות מפתח רלוונטית אשר מתבססת על תחום הפעילות שלכם. ניתן לעשות זאת באמצעות כלים חינמיים של גוגל והבנה מה למעשה מחפשים אותם אנשים אשר זקוקים לשירות שלכם. חשוב לדעת שניתן ליצור רשימת מילות מפתח איכותית בחלט גם מבלי להשקיע כסף, אולם אם אתם יכולים היוועצו באיש מקצוע.
·         לאחר שיצרתם רשימת מילות מפתח מומלץ לבחור מתוכה מספר מילות מפתח אשר יכולות להתשלב בפרופיל חברה שלכם. מומלץ ללכת על מספר מילים מובילות, הכי חזקות או עם הכי הרבה אפקטיביות והכי פחות תחרות.  כמובן ששילוב מילות מפתח מהתחום לא צריך להיות קשה היות ואתם עוסקים בתחום.
·         חשוב לזכור שאין להוסיף את מילות המפתח לפרופיל חברה בצורה מאולצת. איפה שזה לא מתאים מבחינה תחבירית או סגנונית זה פשוט לא מתאים.
·         יחד עם זאת, אם אתם יכולים העדיפו שימוש במילת המפתח על פני מילה אחרת.
·         שלבו את מילת המפתח בכותרות ראשיות או בכותרות משנה בפרופיל
·         קשרו בלינק תוכן מתוך מילת המפתח בפרופיל אל דף פנימי אחר באתר אשר עוסק בתחום
חשוב לזכור כי מעבר לפרופיל יש מקומות אחרים באתר בהם ניתן ליצור תכנים מקדמים המותאמים לגוגל ולגולש. אל תהפכו את פרופיל החברה לטקסט מקדם באופן מאולץ, שהרי בסוף תשיגו את התוצאה ההפוכה.

 

 

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: