טעויות בפרופיל חברה

כאשר אתם כותבים פרופיל חברה, אתם למעשה מבקשים להציג את העסק שלכם, לספר אודות השירותים שאתם נותנים ולשווק, באמצעות אותו פרופיל חברה, ללקוחות פוטנציאלים.

 

פרופיל חברה משקף אתכם ולפיכך חייב להיות מדויק, אמין וכתוב נכון, כך שיצליח לעורר עניין. לפניכם כמה טעיות נפוצות שעסקים עושים בכתיבת פרופיל חברה

 

שימוש בלקוחות פיקטיביים – גם אם אתם עסק שרק התחיל, אל תמציאו לקוחות על מנת להיראות גדולים. שימוש בלקוחות שלא היו לכם מעולם, יכול לעשות יותר נזק מתועלת. ישראל שלנו היא מדינה קטנה, תארו לעצמכם שמחר יגיע הפרופיל ללקוח פוטנציאלי שמכיר את החברה, המתעניין יפנה לחברה לבקש המלצות והופ, איבדתם את כל האמינות שלכם.

 

הגזמה – פרופיל חברה משקף את העסק שלכם ולכן חשוב מאוד שלא להגזים או להבטיח דברים שלא תוכלו לעמוד בהם. אל תרחיבו את הפרופיל על ידי הוספת פרטים לא מדויקים או שימוש בהגזמה. אם אתם נותנים שירותים בגוש דן, אל תציינו פריסה ארצית. אם אתם עובדים עם קהל מקומי, אל תציינו לקוחות בחו"ל. אל תמציאו מוצרים נלווים. אבל, וזה אבל חשוב אל תיצרו פרופיל חברה לא מגרה, חסר עניין שיציג אתכם כעסק שאינו יודע להתאים עצמו לדרישות המשתנות בשוק.

 

פנייה לקהל לא מתאים – לכל עסק קהל יעד מוגדר, גם אם אתם חושבים שהשירות שלכם מתאים לכולם, תמיד לחלק מהאוכלוסייה הוא מתאים יותר. הפקת אירועים למגזר עסקי מחייבת דגשים אחרים מפרופיל חברה שנכתב להפקת אירועים פרטיים. שימו לב למי פונה הפרופיל שלכם, איך הכי נכון לפנות אליו, מהם הכאבים שלו ועל איזה צורך שלו אתם עונים.

 

פרופיל באורך לא מתאים – אורך הפרופיל צריך להתאים לסוג העסק ולאינפורמציה שאתם רוצים להעביר ללקוח. שימו לב שפרופיל החברה שלכם לא ארוך מדי. כתיבה מרוחה, מבלי להגיע לעיקר עם חזרות רבות עלולה לעייף את הקורא. כתיבת פרופיל קצר מדי, עלולה לא לתת מספיק אינפורמציה.

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: