פרופיל חברה ופלייר

כאשר מגיע הזמן להכין חומר שיווקי או לרענן חומר פרסומי קיים, אנשים רבים מתלבטים האם ליצור קודם פרופיל חברה או פלייר ומה למעשה ההבדל בניהם

.
פלייר הינו למעשה חומר שיווקי נטו אשר נועד על מנת לגרות אנשים לבצע פעולה כלשהי בין אם מדובר בפעולה עקיפה או ישירה,  לקנות מוצר, להזמין שירות, לחפש על המוצר או החברה באינטרנט וכו. השפה שבה נשתמש בפלייר תהיה תמיד שפה שיווקיות יותר, סגנון הכתיבה יהיה תמציתי יותר והוא יתמקד לרוב ברציונאל אחד. "מדפסת לייזר בהנחה"  מבצע סוף עונה בחנות בגדי מעצבים" וכדומה.

פרופיל חברה לעומת זאת הינו מסמך ההצגה הרשמי שלכם ולפיכך חייב לפרוס בפני המתעניין קשת רחבה של מוצרים ושירותים. פרופיל חברה אמור לשמש אתכם גם כשאתם באים לפגישה עם חברת ענק, לקוח פרטי או ספק שמבקש לשתף פעולה. יחד עם זאת, גם בפרופיל חברה יש מקום להיות יצירתיים ושיווקיים באופן גלוי או סמוי, איך עושים זאת, באמצעות חידוד היתרונות שלכם , הסיפור שלכם והמוצרים שלכם. אם אתם עושים הנחות מסוימות למשל לקנייה בכמות גדולה, בהחלט ניתן לציין זאת בפרופיל חברה. אם אתם לא רק מוכרים את המוצר אלא מספקים אותו לבית הלקוח, לכל מקום בארץ, הנה יתרון נוסף בפרופיל החברה שלכם.


השילוב האידיאלי בפרופיל חברה טוב הינו שילוב בין מידע לעניין. ספרו ללקוח המתעניין מי אתם, מה אתם עושים שונה, איפה היתרון היחסי שלכם. פרופיל חברה מאפשר לכם ואפילו מחייב אתכם לחשוב קצת יותר לעומק מה אתם מבקשים לשדר וזאת בניגוד לפלייר ששם דגש על מידיות, שהרי כל אחד מאיתנו שמשווק פלייר מבקש לומר משהו כאן ועכשיו.

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: