איך למכור באמצעות פרופיל חברה

רושם ראשוני נכון: כאשר הינכם מציגים את העסק שלכם למול ספקים, משתפי פעולה או לקוחות פוטנציאלים הדרך הכי נכונה לעשות זאת הינה באמצעות פרופיל חברה קצר המאגד בתוכו אינפורמציה רלוונטית אודות העסק. כמו כל דבר בחיים גם בעסקים, אין תחליף לרושם ראשוני ומה שתשלחו במייל או תתנו בפגישה אישית עם מתעניין פוטנציאלי ייחרט במוחו של מי שעתיד להיות הלקוח הבא שלכם.
כמה שיותר אינפורמציה בבאת אחת כמה פעמים נתקלתם במשפט "נשמע מעניין ,האם תוכל לשלוח לי עוד חומר ?"  ברגע שלקוח פוטנציאלי מבקש לדעת יותר אודות החברה, המוצר או השירות התפקיד שלכם זה לשלוח לו חומר מאוגד, ברור ושיווקי. פרופיל חברה טוב פותח את הדלת להמשך דיאלוג ומקדם אתכם צעד אחד נוסף לסגירת עסקה.
מה אתם לא מעצבים?  פרופיל חברה טוב בא להציג ולשווק את העסק שלכם על מנת שמתעניינים פוטנציאלים יידעו בדיוק מהו השירות שאתם נותנים ולמי הוא מיועד. אם אתם סטודיו לעיצוב זכוכית אבל פונים רק לקהל אקסקלוסיבי במיוחד, פרופיל חברה שכתוב נכון יסנן למעשה את אותו קהל לא רלוונטי וימקד אתכם לקהל הנכון. אוכל לתת דוגמא אישית מהעסק שלנו, חמישים אחוז מהאנשים הפונים אלינו (לא מחומר פרסומי) בטוחים שאנחנו גם מעצבים ולא רק כותבים, ברגע שהם מקבלים פרופיל חברה המפרט את השירותים השונים נעשה מיפוי טבעי של מי שמחפש למעשה שירות שאינני נותנת.
יצירת עניין ואמינות במהלך עבודתי כקופירייטרית למדתי כי כל דבר ניתן להגיד בכמה דרכים. פרופיל חברה טוב אינו פועל רק על מנת להציג את החברה אלא גם על מנת לעורר עניין, לגרום לאותו מתעניין לרצות בשירות שלנו. אלמנט חשוב לא פחות המסייע מאוד לקידום עסקאות הינה האמינות שאנו בונים עם הלקוח דרך פרופיל חברה. הלקוח הפוטנציאלי לומד למעשה שמדובר בעסק רציני, בעל ניסיון עם צוות עובדים מנוסה. יצירת אמינות אינה שמורה רק לעסקים ותקים עם  מספר גדול של עובדים, בהחלט ניתן לייצר אמינות גם לעסק חדש או קטן.
להבליט את האנשים מאחורי העסק במהלך עבודתי נתקלתי בהמון עסקים שהוקמו על ידי אנשי מקצוע מעולים, אנשים בעלי רזומה מקצועי, לעיתים אפילו כשכירים אשר בהחלט ממקם אותם בראש התחום. פרופיל חברה נכון לוקח את הניסיון של אותם אנשים ומתרגם אותם להצלחה של עסק שלם
חיזוק הקשר עם קהל היעד כאשר אנו כותבים פרופיל חברה אנו למעשה פונים לקהל היעד שלנו, אותם אנשים או עסקים שמתאימים להגדרה שלנו כלקוחות פוטנציאלים. השפה, הסגנון ורוח הפרופיל עצמו מותאמים לקהל היעד ובכך למעשה תורמים לחיזוק הקשר עם הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. פרופיל שפונה לאימהות לא בהכרח יראה כמו פרופיל שפונה למנהלים.
הצעות מעניינות פרופיל הינו מסמך אינפורמטיבי אולם אין ספק כי מדובר גם במסמך שיווקי. בין השורות, זהו המקום להציג את הייחודיות, החזון והכי חשוב, ההצעות המעניינות שהופכות אתכם לחברה הנכונה עבור הלקוח. אתם עושים גם וגם. גם מייעצים וגם מתקינים ולכן אתם יותר מאחרים, אתם באים עד בית הלקוח ולכן אתם יותר נוחים. פרופיל שכתוב טוב יידע להציג את הדברים בדרך הכי טובה עבורכם

  

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: