פרופיל חברה למוצר

כאשר אנו מכינים פרופיל חברה לחברה שמוכרת מוצר מסוים, עלינו להעמיד במרכז הפרופיל לא רק את יתרונות החברה, אלא גם את יתרונות המוצר. כתיבת פרופיל חברה למוצר ולא לשירות, שונה מעט, היות ואנו למעשה מבקשים לשווק את מרכולתנו ולא תמיד את הידע או הניסיון שצברו בעלי או עובדי החברה. על מנת לכתוב פרופיל חברה אפקטיבי לחברה המוכרת מוצר, עלינו להקפיד על מספר חוקים בסיסיים.
פרופיל חברה למוצר- העמדת המוצרים במרכז ראשית חשוב להבין כי בפרופיל חברה למוצר עלינו להתייחס למוצר כחוד החנית. המוצר או המוצרים הנמכרים הם למעשה הפנים של החברה ולפיכך הפנים של פרופיל החברה.
פרופיל חברה למוצר- לא לחסוך בתיאורים כאשר אנשים מתעניינים במוצר כלשהו הם רוצים לדעת עליו כמה שאפשר. כאשר פרופיל החברה שלכם משווק מוצר מסוים, אל תחסכו בפרטים ותנו את כל האינפורמציה הטכנית או התפעולית שיש, כך שמי שמבין בתחום או מתעניין במוצר יקבל את כל האינפורמציה כבר בשלב הפרופיל, מידע מפורט אודות המוצר והתאמתו לקהל מסוים ממקדת את הקהל והופכת את השיווק באמצעות פרופיל חברה לשיווק חכם.
פרופיל חברה למוצר- שימוש בניסיון להבלטת מוצרים  החלוקה בפרופיל חברה מסוג זה תהיה כזו שתאפשר תיאור רחב של המוצרים, בין אם מדובר במפרט טכני או כל תיאור אחר, לצד הדגשת יתרונות המוצר ביחס ישיר למוניטין החברה. כך למשל אם החברה מוכרת ציוד רפואי, ערכות עזרה ראשונה או כל ציוד רפואי אחר, אליה לשווק בפרופיל חברה את הציוד הרפואי, אולם עדיין עליה להדגיש כי בעלי החברה או עובדי החברה הינם פרמדיקים, רופאים או אנשים המבינים בתחום, כך שניסיון הצוות והחברה מבליט את המוצרים שהחברה מוכרת. כולנו מרגישים טוב יותר לקנות ערכת עזרה ראשונה מחברה אשר בראשה עומד אדם מהתחום.
פרופיל חברה למוצר- לעטוף את המוצר ביתרון גם אם אתם מוכרים מוצר, עדיין אתם נותנים שירות. חשוב מאוד לעטוף את המוצרים בפרופיל ברמת שירות ותודעה גבוהה, כך שמי שמקבל את הפרופיל לידיו יבין שמדובר בחברה ששמה את הלקוח במרכז ולא רק משווקת טכנית. אם מכירת המוצר כוללת התקנה חינם או ייעוץ מקדים לפני הרכישה, ציינו זאת בפרופיל חברה. אם אתם מעניקים הטבה כלשהי לרוכשי המוצר , ציינו זאת בפרופיל. אנשים אוהבים לדעת שיש פנים מאחורי המוצר ולא פחות חשוב, שלכל מוצר שהם רוכשים יש כתובת.
פרופיל חברה למוצר- להבליט מכירות מוצלחות אם המוצר שלכם הינו מוצר חובה בכל בית או עם רכשו מכם חברות גדולות ומובילות בתחום, אל תתביישו להבליט את היתרון הזה בפרופיל חברה. ניתן להוסיף עדויות מאנשים שרכשו את המוצר, להוסיף נתונים מספריים ולטבל את הפרופיל במילים של הצלחה.
 

השאר פרטים לשיחת ייעוץ חינם
   שם:
   טלפון:
   דוא"ל: